Nokia n8 vs iphone 4

• Lemco

Hey Oneeye67

Das echt een hele tijd terug zeg maar een aantal jaren. Jah bij mij was de N95 ook de beste en fijnste toestel die ik had, en die heb ik nog steeds, kun je nagaan dat ik er geen afscheid ervan wil nemen. De N95 die prima dienst als navigatiesysteem (McGuider) en als reserve toestel. Daarna had ik de N96 een werkelijk drama toestel met veel vastlopers en opnieuw starters, en traag van begrip. Daarna heb ik omdat ik toch een ander toestel kon uitzoeken een N82 genomen puur omdat het een N95 is maar dan in de blender is gegaan met de N73. En ik wist vanaf 26 April 2010 dat ik zat te twijfelen tussen de Sony Ericsson Satio, om zijn 12.1 megapixel, maar weer geen 3.5 mm in audio jack plug, maar een pop-poort. Of de iPhone 4, omdat dat toestel wel een 3.5 mm audio jack plug heeft maar weer geen betere camera, maar gelijk, aan die van de N82. en De N8. En het is de N8 geworden puur omdat het toestel heel fijn werkt, je hebt evenveel als de iPhone, en op multimedia gebied is het een monster. De SE Satio wint het niet van de N8 maar das ook geen bedreiging voor de N8. Ook op camera gebied is de N8 beter dan de Satio, ook als moet je kritisch gaan kijken. Ik zou voor de N8 gaan een goed toestel en over die slechte berichten het is een klein scala N8 toestellen die spontaan vastlopen en niet meer werken nog opladen werkelijk, muur vast zitten, wil niet zeggen dat de N8 een slecht toestel is. Anders verkocht het toestel ook niet zo goed en is het even populair als de iPhone. De N8 is in mijn ogen ook de Finse iPhone maar dan heb je meer toestel meer features voor minder geld. En over die Sonim is een ideaal toestel voor gevaarlijke omgevingen. Dis wat dat betreft niets aan de hand.

Een iPhone is puur om op te scheppen dat men een mooi toestel heeft, en tegen een ander te zeggen dat diegene een iPhone heeft omdat dat het duurste toestel is. Maar qua functies middelmatig scoort. Een mooi uiterlijk zegt wat maar performance zegt ook een hoop. (tu)

Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt Oneeye (ook al heet je misschien anders) ik wens je veel plezier met de N8. :)-D

PS welke kleur neem je?

• oneeye67

Had de Sonim genomen omdat ik op bouwlokaties zit en me gsm wel is in de modder beland of zoals januari vorig jaar kompleet met mij in uniform de Noordzee indook, schijnt niet fijn voor een gsm te zijn, voor mij ook niet was erruugggg kouddddddddddddddddddddddd.

Maar na 3 x terug stiren en 3 x nieuw toestel ontvangen had ik t gehad met Sonim.

Zelf heb ik de N95 ook nog ergens in de la liggen, en wat de N96 betreft was idd een drama toestel, die heb ik maar aan een neefje in Bosnie gegeven die was er wat blij mee :D

Wil zelf voor de blauwe N8 gaan,maar moet nog ff uitvogelen of de winkel waar ik hem wil halen hem ook in t blauw kan bestellen. Die hebben allen de darkgrey, zilver en lime.

Iphone valt voor mij zoweizo af niet zozeer dat ie duur is (wat wel meetelt uiteraard). Maar kan me Bosnische MP3 er niet op zetten, plus t blijft n Apple en daar krijg ik n zuur gezicht van B)-

grtzzz, Oneeye ( Miros )

• zackary

je eigen muziek kan wel op je iphone hoor. gewoon in itunes in de bibliotheek zetten en daarna synchroniseren.

mijn vrouw heeft tig van haar cd's op de foon gezet.

• zackary

oneeye is een android foon niets voor jou? de galaxy s ofzo?

• oneeye67

Nhe heb niks met Samsung…. Tot 2 x toe aan me vrouw weggegeven ;)

• oneeye67

Dat bedoel ik, zit ik aan itunes vast, en dat wil ik dus niet ;)

Maar tnx voor t meedenken.

• **josty**

ik doe al vanaf 22 december 2009 met mijn n96 zonder vastlopers of what so ever,is mijn 1e nokia die het al langer dan 2 jaar volhoudt bij mij

eigenlijk heb ik nog helemaal geen nieuwe gsm nodig aangezien deze nog goed werkt,maar als ik eenmaal me zinnen op iets heb gezet moet

en zal ik hem ook krijgen ook (en iedereen om me heen vraagt waarom ik nog geen andere gsm heb,dus die status moet ik natuurlijk ook hoog houden he)

alleen balen dat hij pas over 2 maanden verkrijgbaar is

• oneeye67

Tja, je hebt nu al zo lang met je 96 gedaan, wat doen die 2 maanden er dan nog aan toe ??? ;)

:)-D

• **josty**

kan er nog hendig een jaartje achter plakken,maar en hem gewoon beu:D

• oneeye67

Ken ut, na me nieuwjaarsduik me E71 verzopen en van het aannemersbedrijf een nieuwe gekregen ( wat ik niet had verwacht) dus die kan nog n tijdje mee, maar jah de nieuwe toestellen lonken zo erg he B)