Nokia n8 vs iphone 4

• Lemco

Ok super. Nah jij blij ik blij. Wil je uitleggen hoe je dat gedaan hebt? Nah niets kan jou verweiten om niet voor de N8 te gaan.

Groetjes Lemco

• oneeye67

Pfff zo ff uit me blote hoofd :

* Menu

* Intsellingen

* Profielen

* Desbetreffend profiel aanklikken

* Krijg je 3 keuze's

1) Inschakelen

2) Aanpassen

3) Tijdelijk <<<<<<<<<<<<<<<<<< en dan tijd aanpassen.

Jah niks houd me meer tegen, nu alleen dubben of volgende week dinsdag de Dark-grey gelijk halen bij de Media Markt of de Blauwe bestellen via GSMweb.nl????

Daar ben ik nog ff niet over uit, vind de dark-grey mooi, blauw vind ik ook iets apart's maar heb m niet in t echie gezien dus tja….luxe probleem B)-

• Lemco

Hey Miros,

Jah das aan jouw, ik denk dat als je de blauwe N8 neemt dat je dan een redelijk exclusief toestel hebt. Puur omdat die kleur niet snel leverbaar is. Net als een oranje N8 die zie je ook nergens. De meest verkochte kleuren zijn toch Dark Grey en White Silver, Green Lemon is ook een standaard kleur maar daar moet je van houden, mensen lopen liever met een Dark Gray puur dat het een zakelijke uitstraling heeft en overal bij past. White Silver is ook een relatief goede kleur, en net wat jij zegt het is iets apparts, maar toch mooi, de Blauwe N8 en exclusief. De Oranje N8 is ook een kleur waar je van moet houden. Ik denk niet of je de laatste 2 genoemde uitvoeringen als Limited Edition moet aanschouwen.

Maar qua multimedia een beest van een toestel. Media Markt zei je toch voor de Dark Grey N8, ik weet hoe die service daar is maar het schijnt dat de service van Media Markt niet hun sterkste punt is, ronduit waardeloos. Bij punt bij paaltje kin jezelf overal achteraan als er wat mee is. GSMWeb heb ik geen ervaring mee, omdat ik daar nooit wat heb besteld.

Maar voor als nog dat je veel plezier mag hebben met je nieuwe aanwinst.

PS heb je ook MSN misschien is dat handiger als je vragen hebt. Mijn MSN/E-mail vind je op mijn Hyves profiel. En om daar te komen is een kwestie van mijn naam in te voeren. Dan wijst het vanzelf.

Groetjes Lemco Luehof

• **josty**

hoi lemco,zulk soort info kun je beter via een persoonlijk bericht doen,je weet maar nooit wat voor gekken hier op het forum zitten

t is maar een hint…:D

• zackary

jammer dat het besturingssysteem zo traag en slecht is, want nokia maakt echt geweldige telefoons, en de N8 is echt misschien wel dé beste telefoon tot nu toe, maar helaas Symbian is en blijft gewoon bagger, en dat verpest voor mij de hele telefoon.

• Lemco

Hey Josty,

Bedankt voor je hint, je hebt gelijk je weet het maar nooit welke gekken er idd erop af komen. Maar ik zou ook niet anders weten hoe ik aan Miros zijn MSN komt of hij mij toe moet voegen. Daarom via deze weg. Maar wel een risico weg. En voor Miros is het wel makkelijk mocht hij het niet weten.

Maar bedankt in ieder geval.

Jah Zackary, het is Symbian, maar Nokia heeft voor dit jaar beloofd om Symbian ^3 een facelift te geven en 1GHz te produceren. Maar das ook infeite achter de feiten aanlopen. Maar de N8 is in Mijn ogen zo goed, dat ik dat ne smetje niet echt merk. Maar voor als nog een personlijke mening.

Greetz Lemco

• oneeye67

Lemco,

Stuur mij even n privebericht, gewoon op me nick klikken en dan stuur privebericht, geef ik je me msn.

Kan je niet vinden op Hyves :( mss ook wel omdat ik daar niet in thuis ben :D

Grtzz, miros ( oneeye)

• Erik

Lemco, als je bovenin het startscherm van het prikbord van gsm.startpagina.nl kijkt, zie je daar “Priveberichten”. Misschien dat je dat in dit soort gevallen eens kunt proberen. Je moet dan wel ingelogd zijn.

• Lemco

Hey Miros,

Ik heb op je nick geklikt en je mailadres is verborgen. Dus ik kan je moeilijk een privé bericht sturen. Maar kan wel kloppen dat je me op Hyves niet kunt vinden, en kon je me vinden zie je helaas ook het maiadres niet omdat alles op verborgen staat. Ik weet niet of jezelf Hyves hebt maar want moet ik je toevoegen aan mijn vriendenlijst. Dan zie je meer info.

Groetjes Lemco

• oneeye67

Lemco,

Als je op me nick klikt is me email adres idd verborgen.

Eronder heb je de optie om me een prive bericht te sturen, intern via dit forum zeg maar ;)

Groet Miros