Hey Miros,
Blijkbaar moet ik me dan laten registreren, maar dat kan ik niet vinden. Kun je me uitleggen wat ik moet doen? Privé berichten sturen heb ik gevonden maar idd ik moet ingelogd zijn, maar waar moet ik me laten registreren?
Greetz Lemco
ik heb zelfs een maandje geleden een nokia e72 gekocht. voorheen had ik de e71. ben altijd een nokia fan geweest.
echter, ik was bijna overgestapt op de iphone 4, waarom ik het niet heb gedaan. iphone is een pracht toestel kwa mogelijkheden, alleen, waar het toestel eigenlijk voor dient, voor het bellen, komt het naar mijn mening tekort. Bereik…heb ik gemerkt met andere mensen die iphone gebruiken, gesprekskwaliteit is minder en als ik mensen bel die een iphone hebben springen sommingen van hen met het toestel zo maar op standby. qua andere mogelijkheden is het een toptoestel. echter zoals gezegd, ik bel heel veel, en dan wil ik ook kunnen bellen en fatsoenlijk bereikbaar zijn. De prijs laat ik even buitenwege, als je iets mooi vind dan betaal je er ook voor. dit is voor mij de reden geweest om misschien tot de iphone 5 te wachtten
of
nokia is kwaliteit, degelijkheid, ook met bellen. echter zoals velen weeten symbian is niet echt voor een smartphone, ivg tot iophone of android. zelf ben ik een zakelijke gebruiker dus kan wel daaroverheen kijken. de iphone 4 vind ik ook niet fijn in de hand liggen, dat zal bij de nokia n8 anders zijn als ik de fotos bekijk.
ik ga naar de e7 of de n8 toe. wat ik mij zelf af vraag, of er de mogelijkheid bestaat bij de n8, of je de agenda gewoon op je buroblad kan krijgen. dus als je je toestel in je handen neemt, zie je de agenda op je scherm, zonder iets te doen. met android toestellen zou dit kunnen,?? weet iem of dit met de n8 kan.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?