Nokia N97 en route 66

• rob

Ik heb pas een nokia n97 mini. Volgens alle deskundigen kan hier route 66 mobile 8 Symbian S60 V3 op geinstalleerd worden. Heb dus een origineel exemplaar aangeschaft.

Ik heb precies volgens de beschrijving volgens de faq pagina op route 66.nl geinstalleerd. dan zou het programma automatisch een installatie moeten uitvoeren als je het in het telefoontoestel terugplaatst. Dit gebeurt dus niet.

Dan ga ik, zoals eveneens opgegeven naar het bestand mobile8.sys om installatie handmatig uit te voeren. Meteen krijg ik de melding: kan niet installeren. Dit gebeurt als ik naar een micro sd kaart schrijf maar ook als ik hetzelfde naar het massageheugen van de telefoon doe.

Wie kan ij wijzer maken?????

• **josty**

geeft je n97 niet de melding dat het bestand beveiligd is mischien?

• rob

nee. Na installatie vvia de dvd lijkt alles normaal te gaan. Op de telefoon verschijnt na afloop geen boodschap. Na lang zoeken in de foon vind ik een file op het massageheugen genaamd mobile 8.sys. Als ik deze wil installeren gaat ie eerst voorbereiden om te installeren en komt dan met de boodschap: kan niet installeren. Er is genoeg ruimte op het massaopslag (5gb) Maar ook als ik< precies volgens de ondersteuning die route 66 geeft op internet, Het installeer op een micro sd geeft ie ook dezelfde foutmelding: kan niet installeren. Ik kom ff niet verder zo….

• **josty**

zover ik weet moet een installatieprogramma voor een gsm met symbian ondersteuning de extensie *.sis hebben of *.sisx

ik denk dat je aan *.sys niks hebt omdat hij die extensie niet ondersteunt

maar knoop me er niet aan op,ik heb nog geen beschikking gehad over een n97 mini dus het kan zijn dat een *.sys extensie hier wel op werkt

• rob

Sorry, is mijn fout extensie is idd .sis

• **josty**

denk dat ik al weet waar de fout ligt,de symbian ondersteuning van de n97 mini is van de 5th generation en niet van de 3rd

aangezien de navigatie van de n97 over touchscreen moet beschikken neem ik aan dat een niet touchscreen versie niet werkt