Vind het eigenlijk wel vreemd dat hij op marktplaats maar 15 euro kost, moet er even over nadenken of ik die gok wel waag, maar bedankt voor je links, groetjes wederom
dat ligt eraan of je het ‘aandurft’ om route66 er zelf op te zetten,ik zet het tussen aanhalingstekens omdat er veel mensen zijn die het niet aandurven om dergelijke software op hun gsm te zetten,hoewel dit niet zo moelijk is
en het ligt er ook aan of een ‘kale’ n97 veel in prijs verschilt met een n97 met voorgeinstalleerde route66,mocht het zo zijn dat het maar weinig scheelt (25-50 euro) dan is het aantrekkelijker om toch voor de n97 te gaan met voorgeinstalleerde route66 aangezien je dan over alle licenties beschikt en ook garantie hebt mocht het niet meer goed functioneren.Hou er wel rekening mee dat die route66 dan wel zeker 5 jaar op je gsm moet werken,anders lijkt het mij zijn geld niet waard
mvg joost
bedankt voor je reactie. Ik heb hem inmiddels aangeschaft, maar dan zonder route 66. Als ik het zelf er op wil zetten hoe kan ik er aan komen…. kan de route 66 los kopen in de winkel. en kan ik niet een gelijksoortige versie inzetten/
En welke msn lan ik het beste opzetten. ik heb namelijk weinig verstand van. al vast bedankt.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?