Nokia N97 en route 66

• carmen

bedankt voor de reactie. Ik heb het toestel inmiddels al aangeschaft, maar dan zonder route 66. Ik heb een aantal vragen daar over.

Is route 66 te koop?

kan ik een gelijksoortige op mijn toestel zetten

welke msn kan ik er op zetten

ik heb een kleine kabel bij gekregen miijn vraag is waar dient deze voor.

• **josty**

waar en OF route66 voor de n97 los te koop is weet ik niet,aangezien de n97 over de nieuwste software beschikt en ik kan dit op internet zo 1 2 3 niet zo vlug vinden…ik zou zeggen loop anders even een telefoonwinkel binnen (belcompany of the phone house etc…) en informeer er even naar

Of er meerdere soorten navigatieprogramma's op werken weet ik niet,aangezien ik de n97 niet in mijn bezit heb,misschien dat Sygic mobile 2009 erop werkt…maar ik weet niet of deze versie hiervoor speciaal voor de n97 aangepast moet zijn gezien het brede scherm en touchscreen gedeelte

msn kun je als het goed is vinden op je gsm,maar deze zal je eerst even moeten installeren…dit moet je ff nakijken:

-ga naar menu in je n97

-ga naar de map ‘DOWLOAD!’,waar deze zich bevindt weet ik niet,hij kan zich ook in het mapje ‘instrumenten’ ofzo bevinden

-open de map

-je krijgt een lijst met toepassingen die je (gratis of tegen betaling) kunt installeren in je gsm,ergens in de lijst moet zich de applicatie ‘winlive’ (of ‘msn’ of iets dergelijks) bevinden

-open deze en volg de aanwijzingen en msn wordt geinstalleerd!

mocht je de map ‘winlive’ o.i.d. niet tegenkomen dan zal deze applicatie niet te downloaden zijn via je mobiel,wat je dan wel kan doen is op internet zoeken naar een msn versie die werkt op je n97

Het zal wel flink zoeken zijn,aangezien de n97 een redelijk nieuw toestel is van nokia en er niet meteen al veel applicaties beschikbaar voor zullen zijn

Over de kabel…ik denk dat je de bovenste bedoelt van deze foto?

http://www.gnetiks.com/gblog/wp-content/uploads/2009/06/DSC00080.jpg

ik denk dat die kabel een deel uitmaakt van je micro usb lader,maar doe eens gek…kijk eens in de handleiding

• Menno Hoekstra

Ik zou even niets doen met je GPS ontvanger op de N 97. Er schijnt een software/ hardware probleem te zijn met de GPS ontvanger van dit apparaat. Kijk eens op:

http://discussions.europe.nokia.com/discussions/board/message?board.id=navigation&thread.id=11585&view=by_date_ascending&page=18

Route 66 heeft niet voor niets haar software nog niet toepasbaar gemaakt op de N 97

Groet Menno Hoekstra

• **josty**

typisch nokia zoiets…B)

• carmen

de Quikoffice 2006 werkt niet, iedere keer als ik hem wil openen dan geeft hij aan dat ik geen licens heb , en wordt ik geact om hem te kopen,. staat hij niet standaard op nokia n97? of moet ik hem appart kopen.

• **josty**

je bedoelt de voorgeinstalleerde software op je n97?

het kan kloppen dat je hiervoor een licensiecode moet kopen van het internet

dit is met wel meerdere programma's op een symbian gerelateerde gsm

beetje krom ook maarja…het is en blijft nokia he

• Sietie

ik heb ondertussen route 66 mobile 7 wel om mijn nokia N97 staan maar moet ik dan ook nog instellingen veranderen? ik krijg nu gewoon het scherm no gps maar moet ik hier ergens nog een instelling voor doen? weet van de discussies over de gps maar heb ondertussen de nieuwste software. weet iemand ook waar je kunt zien hoeveel satelieten hij op dat moment heeft? ik heb prepaid dus graag alleen oplossingen die niet via internet gaan :)

• **josty**

voor gps hoef je geen internetkosten te betalen,alles gaat via je ingebouwde GPS

ik zou zeggen,kijk eens bij instellingen in je route 66 of er iets bij staat van gegevens van je GPS(meestal kun je kiezen uit ‘assisted GPS,’integrated GPS' en nog iets waar ik nu zo niet op kom,je moet in ieder geval voor het laatste kiezen),ik moet wel zeggen dat het meestal wel even kan duren voor je GPS in je telefoon contact heeft met 1 of meerdere satelieten…

• sietie

dank je het werkt ondertussen nog een vraagje volgens de gegevens kun je het verloopstekkertje gebruiken voor de oude nokia laders geldt dit ook voor de autolader?. Zag trouwens hier ergens dat route 66 mobile 7 niet zou werken op de N97 maar het werkt wel hoor gewoon installeren :) zelfs route 66 zegt zelf dat het niet werkt maar bij mij wel

• charles

Hallo,

Wie kan mij vertellen hoe ik route66 die ik op min oude telefoon (n95) overzet naar mijn nieuwe (N97)???

Ik heb het volgende al gedaan: geheugenkaartje overgezet van oude naar nieuwe telefoon. Helaas zie ik geen icoontje van route66 dus kan niets ermee…..

Ook heb ik een nieuwe installatie gedaan door mijn nieuwe (N97) met hier geheigenkaartje erin aan mij pc te zetten en met cd opnieuw te installeren. Helaas zie ik geen icoontje waar dan ook in mijn telefoon dus kan hem niet openen en weet niet of die nu wel werkt ja of nee.

Wie kan dit oplossen???

Groeten,

Charles