waar en OF route66 voor de n97 los te koop is weet ik niet,aangezien de n97 over de nieuwste software beschikt en ik kan dit op internet zo 1 2 3 niet zo vlug vinden…ik zou zeggen loop anders even een telefoonwinkel binnen (belcompany of the phone house etc…) en informeer er even naar
Of er meerdere soorten navigatieprogramma's op werken weet ik niet,aangezien ik de n97 niet in mijn bezit heb,misschien dat Sygic mobile 2009 erop werkt…maar ik weet niet of deze versie hiervoor speciaal voor de n97 aangepast moet zijn gezien het brede scherm en touchscreen gedeelte
msn kun je als het goed is vinden op je gsm,maar deze zal je eerst even moeten installeren…dit moet je ff nakijken:
-ga naar menu in je n97
-ga naar de map ‘DOWLOAD!’,waar deze zich bevindt weet ik niet,hij kan zich ook in het mapje ‘instrumenten’ ofzo bevinden
-open de map
-je krijgt een lijst met toepassingen die je (gratis of tegen betaling) kunt installeren in je gsm,ergens in de lijst moet zich de applicatie ‘winlive’ (of ‘msn’ of iets dergelijks) bevinden
-open deze en volg de aanwijzingen en msn wordt geinstalleerd!
mocht je de map ‘winlive’ o.i.d. niet tegenkomen dan zal deze applicatie niet te downloaden zijn via je mobiel,wat je dan wel kan doen is op internet zoeken naar een msn versie die werkt op je n97
Het zal wel flink zoeken zijn,aangezien de n97 een redelijk nieuw toestel is van nokia en er niet meteen al veel applicaties beschikbaar voor zullen zijn
Over de kabel…ik denk dat je de bovenste bedoelt van deze foto?
http://www.gnetiks.com/gblog/wp-content/uploads/2009/06/DSC00080.jpg
ik denk dat die kabel een deel uitmaakt van je micro usb lader,maar doe eens gek…kijk eens in de handleiding