Nokia N97 en route 66

• Rooiesmurfin

Hoi, ik heb hier een oudere nokia 6110 navigator liggen en heb van de week een nieuwe Nokia N97 gekocht, nu wil ik graag route 66 op mijn N97 zetten, kan ik dan die van de 6110 niet overzetten op de N97, zoja hoe doe ik dit, graag lees ik eventuele reactie, groetjes en bedankt, Rooiesmurfin

• **josty**

nee dit gaat niet je zal helaas voor je n97 nieuwe navigatiesoftware moeten aanschaffen

de nokia 6110 navigator beschikt over versie 9.1 van symbian en de n97 over versie 9.4

daarbij komt ook nog dat de symbian bij de 6110 navigator 3rd edition betreft en de n97 5th edition

• Rooiesmurfin

Oke, dat is jammer, maar als ik deze dus koop hoe zet ik dat dan op mijn gsm want heb wel eens erder een route66 aangeschaft en dat lukte toen niet, kun je mij een link geven die naar de juiste versie van route66 brengt, graag lees ik je reactie weer, in ieder geval bedankt voor de hulp, groetjes Rooiesmurfin

• **josty**

als je slim bent zet je er geen route66 op maar een concurrent,het is in ieder geval bekend dat TomTom niet goed werkt (versie 6 en 7) met die symbian versie,en blijkbaar is dit ook het geval met route66,aangezien de navigatie ook samen moet werken met de interne GPS van je n97 en ik weet niet of dit bij de laatste versie van route66 ook is

een goede concurrent die zeker zal werken is Sygic McGuider 2009 versie 7.71,deze gebruik ik zelf ook

installeren zal zelf niet zo moeilijk zijn,waarschijnlijk gewoon een *.sisx bestandje installeren en een paar mappen in je root van je geheugenkaartje zetten

• Rooiesmurfin

Hoi, dank je wel voor het advies, mijn voorkeur gaat toch uit naar route66 omdat ik dit zo gewend ben, maar ik hou dit zeker in mijn hoofd voor alternatief, groetjes en bedankt, Nikita

• **josty**

graag gedaan

• Rooiesmurfin

Josty, waar kan ik die navigatie software die jij aanraad kopen en heb jij deze ook op de N97, lees graag je reactie, groetjes Rooiesmurfin

• **josty**

…en je zweerde bij route66? :D

ik zal eens kijken waar je deze kunt verkrijgen

• **josty**

krijg zo 1 2 3 geen internetsite gevonden waar ze deze software verkopen maar op veiligsites (marktplaats,2dehands.nl,kapaza.nl etc) zijn er wel dergelijke advertenties

hier alvast een link naar 1 van deze : http://link.marktplaats.nl/271480022

• Rooiesmurfin

waarom ik route66 niet neem is omdat ik ze heb gemaild welke versie geschikt is voor de N97 en hun mailen mij het volgende,

Helaas zit daar de Nokia N97 niet bij omdat dit een symbian S60 4/5 editie telefoon is en het tochscreen wordt niet ondersteund

Echter Wij hebben een Symbian S60 5 e editie software voor de Samsung I8910. Deze is te downloaden via dez elink: http://www.66.com/samsung/index.php?cid=RO&act=2&cat=2&scat=2

maar dit vind ik zon rare link dat ik het niet eens probeer, maar gebruik jij nu ook de N97 of heb jij een ander toestel, groetjes en in ieder geval bedankt voor je reactie,