Vodafone klacht

• Maria

In oktober een mobieltje besteld bij anwb met abonnement van Vodafone met nummerbehoud.

Ik krijg netjes een simkaart op 8 oktober. Maar daar blijft het bij.

Ik zou dus overgaan van kpn abonnement naar vodafone vanaf januari. Het abonnement zou eind december aflopen, dus ik was ruim op tijd, begin oktober.

5 januari wordt mijn abonnement bij kpn afgesloten, maar nog geen toestel. Ik gebeld. Ze zeiden dat het toestel onderweg was.

2 Dagen later nog eens gebeld, toen zeiden ze dat het toestel niet meer leverbaar was. Ik zei: dat hadden jullie dan wel eens eerder een bericht mogen sturen. Dus wel alles afsluiten maar niets opsturen.

Ik vroeg ze dus om het abonnement terug te zetten naar kpn omdat ik anders mijn nummer kwijt zou zijn.

Over en weer gebeld, want ze beloofden dat ze dat zouden doen, maar er gebeurde maar niets.

Krijg ik rond 6 februari eindelijk een simkaart, weer van Vodafone, een prepaid, waar ik dan mijn oude nummer weer terug heb. Maar geen toestel dus.

Nooit meer naar Vodafone. Heel slechte service en totaal geen excuses aanbieden.

Als je ze belt krijg je 4 keuzes. Keuze 4 was: voor overige vragen toets 4. Als je dat doet, zeggen ze dat je ook naar de site kunt gaan en de verbinding wordt zo verbroken. Erg klantonvriendelijk.

• arend

KLANT NR 334609477/00001

Gsm NR 0650842830 Geachte Heer/ Dame

Vrijdag 5-2-2010 Ben ik tot mijn Grote verbazing er achter gekomen dat U mij bij het BKR te Tiel heeft laten noteren als waanbetaler met een code 2.

Waarom U dat heeft gedaan was voor mij onbegrijpelijk, en zou het. Erg opprijs stellen als U deze vermelding compleet zou laten verwijderen.

Ik heb gebeld met de afdeling credit bewaking en kreeg een persoon aan de lijn die ons gesprek al snel wilde afkappen onder de noemer . ik ga hier niet over discussiëren . met veel wring werk is het gesprek uiteindelijk toch voort gezet, maar vraag niet naar de manier waarop. Als een hond wordt je behandeld , na dat je meer dan ruim 10 jaar klant bent geweest van libertel/Vodafone, en nooit een betaling problemen hebt gehad in al die jaren . dan blijkt er op het einde van de overeenkomst een miscommunicatie te zijn en wordt je genoteerd als een of andere crimineel onder vermelding van code 2. Ik heb na al die jaren bij U trouwe klant te zijn geweest , mijn overeenkomst met U moeten beëindigen , dit had te maken met mijn werk. Mijn saldo op de bank is ten alle tijden toereikend geweest De rekeningen konden ten alle tijden van mijn bank of giro rekening worden afgeschreven. Nooit is daar een probleem over geweest. Nu wordt er van mijn bank een afschrijving gedaan van 15,99 ik ben in de veronderstelling dat dit een foutje is van Vodafone. Omdat mijn contract al beeindigd was. En ik geen gebruik meer maakte van Vodafone haar dienste. Ik heb er een brief overgeschreven en naar Maastricht gezonden met de vraag waar dit bedrag van was. Ook omdat ik niet meer online mijn rekening overzichten kon bekijken. Ik heb daar tot op heden geen antwoord op gekregen . wel heb ik van U nog een rekening gekregen van 10.32 € waarbij vermeld staat LAATSTE rekening. Dit bedrag heb ik per giro keurig aan U betaald. Zoals het betaamd . verder heb ik niets meer van U vernomen. Tot ik dus gister(zie datum) te horen kreeg dat U mij in week 4 2010 bij het BKR heeft laten plaatsen. En dat het om een bedrag van 15.99 ging.

Waarom U zo handelt is voor mij volstrekt onduidelijk. Het lijkt me absoluut geen gezonde zaak zo met trouwe klanten om te gaan. Volgens Uw werknemer zou er nog een bedrag van 15.99 open staan. Dat is waarschijnlijk dat bedrag wat weer terug gekomen is op mijn rekening, en waar ik U een brief voor gezonden heb. Met de vraag stelling waar dit bedrag van was,? En om U om een rekening overzicht heb gevraagd,. Op beiden vragen is nooit een antwoord gekomen van Vodafone. Ik zou het zeer ernstig op prijs stellen als U de vermelding bij het BKR te Tiel zou laten verwijderen. Daar ik nog nooit iets met het BKR te maken heb gehad en ook niet 5 jaar lang nagewezen wenst te worden door Vodafone, over iets wat berust op een mis verstand, waarin ook Vodafone haar bijdragen heeft gehad. Want had Vodafone op mijn schrijven gereageerd dan had ik geweten waar deze rekening van was en had zoals ik al jaren gedaan heb bij Vodafone , mijn rekening keurig betaald . omdat Vodafone niet heeft gereageerd op mijn schrijven met uitleg waar dit voor was, maar nadien wel een LAASTE rekening van 10.32 €

Stuurden, ben ik terecht onder veronderstelling geweest, dat de zaken netjes afgewerkt waren. Dit vermeld U overigens ook aan de achterkant van de rekening.

Het bedrag van 15.99 is overigens tijdens het telefoongesprek wat ik voerde met Uw medewerker en het mij duidelijk werd dat alles op een misverstand beruste gelijk overgemaakt op Uw rekening. Ik wil echter wel graag dat U de melding bij het BKR laat verwijderen, ik vind deze vermelding onterecht, en hopelijk U ook na uitleg van mij via deze brief ook ,

• m.kok

Op 11 januari heb ik een Samsung Corby besteld ,nog niets ontvangen,ik heb gebeld en gemaild ,niets gehoord ,dit is schandalig,op goed vertrouwen

heb ik mijn persoonlijke gegevens aan een labiele Vodafone afgegeven,er heerst daar chaos en inefficientie .

Ik heb deze bestelling gedaan omdat de Anwb gekoppeld is aan Vodafone,nu kan ik niet eeuwig wachten ,ik heb dat toestel nodig voor mijn werk,als ik een ander

toestel neem bestaat de kans dat ik straks met 2 abonnementen zit,ik heb gebeld ,gemaild,maar geen bericht,,SCHANDALIG,UITERST IRRITANT EN WAARDELOOS

Martin Kok

• Rudo

Na een advies van een forumlid van hier,nog een ultieme poging uitgevoerd. Ze hebben alsnog mijn BKR registratie teruggedraaid (althans, ik heb gisteren de toezegging binnen gekregen dat ze dat gaan doen)…. hier ben ik erg blij mee, dat scheelt weer in de sores met hypotheek verhogingen enzo…..

Mijn advies aan iedereen die Vodafone heeft, betaal je rekeningen op tijd, dan heb je het minste gezeur. Hoe dat bij andere providers is geregeld weet ik niet, want het was gelukkig de eerste keer dat ik een betalingsprobleem had met een telefoonprovider…. dus wellicht het beste als alle telefoonrekeningen op tijd betaald worden.

Groetjes van Rudo

• vodafone

Probeer het hier eens: klacht over Vodafone

Daar kun je klachten kwijt. Daarna moet je het melden bij vodafone

• CS

TIP!!! Bel niet maar stuur EMAIL!!! Scheelt je kosten en tijd, en degene met wie je contact hebt moet hoe dan ook een naam als afzender vermelden. Het gebeurt dat je bij een telefonische discussie de naam vraagt van degene die je aan de lijn hebt, en die wordt geweigerd.

Ook kan je je klacht ‘schriftelijk’ vaak beter verwoorden zonder in je woede aan de telefoon te worden meegesleurd in een welles-nietes discussie.

Alle klachten die ik ooit heb gehad over leveranciers van wat dan ook (TV/radio, GSM, verzekering) heb ik per email afgehandeld en steeds mijn zin of recht gekregen.

• M van Hooft

in 2006 had ik een contract bij Vodafone. Een abbonement voor 2 jaar (zoals ik al doen vanaf mijn 16e)

Ik verleng mijn abb nooit, maar beindig mijn abbonement naar 2 jaar (als hij bijna afloopt) en sluit een nieuw abb af.

Heb ik een mooi toestel en kwa aanbieding ben ik dan goedkoper uit dan dat ik hem verleng.

Ze probeerde koste wat het kost mijn abb te verlengen maar naar een half uur waren ze toch overeen gekomen en hadden ze zich er bij neergelegd dat ik naar mijn 2 jaar gewoon een nieuw abb wilde en die andere gewoon wilde laten stoppen.

Deze collega gaf mij aan dat ik verder niets hoefde te doen. Natuurlijk heb ik toch een brief gestuurd naar Vodafone voor mijn opzegging. 3 x dezelfde brief in 3 verschillende enveloppen.

Ik heb ook een bevestiging van mijn afmelding gehad.

2 maanden later werd er een groot bedrag van mijn rek afgeschreven. Ik bellen met Vodafone want het bedrag was zo hoog, dat was onmogelijk!!

maanden lang kreeg ik te horen dat ik gewoon veel belde maar het zelf misschien niet in de gaten had.

Ik kon me ook niet aanmelden op my vodafone, het lukte maar niet. Ik wilde de rekeningen inzien. Nee mevr van Hooft u moet zich toch aanmelden bij my Vodafone anders betaald u € 3,50 per rekening.

Nu 3 maanden geleden belde ik voor de zoveeeeeelste keer omdat mijn rekening € 186 was. Nu kreeg ik eindelijk naar 2 jaar een antwoord. Mijn oude nummer was wel doorgelopen. en is nooit door de verkoopmedewerkster opgezegd en ook niet nav mijn brief.

1 keer werd ik uitgescholden, en werd er heel erg brutaal gezegd: “u zou het nieuwe abbonement wel afgesloten hebben toen u misschien u zelf niet was”

Vol verbazing aan de tel gezeten. Ik was woedend.

Eindelijk 3 weken verder en 5,5 uur bellen zou dhr Abderrahim Haloui mij helpen.

Hij was zeer vriendelijk en hij zei dat mijn verhaal kloptte met de eind datum van mijn oude abbonement en de ingangs datum van mijn nieuwe abbonement.

Ik moest alleen wel zelf mijn oude nummer opzeggen. en dan zou er een creditering plaats vinden met terugwerkende kracht.

Verder heb ik gesproken met: Sheilab Mahabier & Kim Luttgens, ik heb gesproken met nog heel veel meer mensen, maar daar weet ik de namen niet meer van.

Eerst gaven ze toe dat ze mij een bevestigingsbrief hadden verstuurd, maar toen ze hoorde dat ik die naar een jaar vernietigd had, hadden ze hem ineens niet meer??!

Klachtenteam zei dat ik pech had.

Op al mijn rekeningen van de afgelopen 2 jaar staan overal nullen.

Nooit niet gebeld, gesmst etc.

Kunnen jullie mij helpen? Ik heb gewoon recht op 24 x € 27,50 abb. geld terug. Ik ben ten einde raad.

Ik ken nog meer mensen in mijn nabije omgeving waar ook via Vodafone een hoop mis is gegaan.

MVG,

M van Hooft.