in 2006 had ik een contract bij Vodafone. Een abbonement voor 2 jaar (zoals ik al doen vanaf mijn 16e)
Ik verleng mijn abb nooit, maar beindig mijn abbonement naar 2 jaar (als hij bijna afloopt) en sluit een nieuw abb af.
Heb ik een mooi toestel en kwa aanbieding ben ik dan goedkoper uit dan dat ik hem verleng.
Ze probeerde koste wat het kost mijn abb te verlengen maar naar een half uur waren ze toch overeen gekomen en hadden ze zich er bij neergelegd dat ik naar mijn 2 jaar gewoon een nieuw abb wilde en die andere gewoon wilde laten stoppen.
Deze collega gaf mij aan dat ik verder niets hoefde te doen. Natuurlijk heb ik toch een brief gestuurd naar Vodafone voor mijn opzegging. 3 x dezelfde brief in 3 verschillende enveloppen.
Ik heb ook een bevestiging van mijn afmelding gehad.
2 maanden later werd er een groot bedrag van mijn rek afgeschreven. Ik bellen met Vodafone want het bedrag was zo hoog, dat was onmogelijk!!
maanden lang kreeg ik te horen dat ik gewoon veel belde maar het zelf misschien niet in de gaten had.
Ik kon me ook niet aanmelden op my vodafone, het lukte maar niet. Ik wilde de rekeningen inzien. Nee mevr van Hooft u moet zich toch aanmelden bij my Vodafone anders betaald u € 3,50 per rekening.
Nu 3 maanden geleden belde ik voor de zoveeeeeelste keer omdat mijn rekening € 186 was. Nu kreeg ik eindelijk naar 2 jaar een antwoord. Mijn oude nummer was wel doorgelopen. en is nooit door de verkoopmedewerkster opgezegd en ook niet nav mijn brief.
1 keer werd ik uitgescholden, en werd er heel erg brutaal gezegd: “u zou het nieuwe abbonement wel afgesloten hebben toen u misschien u zelf niet was”
Vol verbazing aan de tel gezeten. Ik was woedend.
Eindelijk 3 weken verder en 5,5 uur bellen zou dhr Abderrahim Haloui mij helpen.
Hij was zeer vriendelijk en hij zei dat mijn verhaal kloptte met de eind datum van mijn oude abbonement en de ingangs datum van mijn nieuwe abbonement.
Ik moest alleen wel zelf mijn oude nummer opzeggen. en dan zou er een creditering plaats vinden met terugwerkende kracht.
Verder heb ik gesproken met: Sheilab Mahabier & Kim Luttgens, ik heb gesproken met nog heel veel meer mensen, maar daar weet ik de namen niet meer van.
Eerst gaven ze toe dat ze mij een bevestigingsbrief hadden verstuurd, maar toen ze hoorde dat ik die naar een jaar vernietigd had, hadden ze hem ineens niet meer??!
Klachtenteam zei dat ik pech had.
Op al mijn rekeningen van de afgelopen 2 jaar staan overal nullen.
Nooit niet gebeld, gesmst etc.
Kunnen jullie mij helpen? Ik heb gewoon recht op 24 x € 27,50 abb. geld terug. Ik ben ten einde raad.
Ik ken nog meer mensen in mijn nabije omgeving waar ook via Vodafone een hoop mis is gegaan.
MVG,
M van Hooft.