Hoi.
Ik heb ook wel een klacht met betrekking tot Vodafone. Zit er nu 3 jaar maar al vanaf het begin is de dekking hier in mijn woonplaats ‘matig’ tot 'slecht.
Telefoongesprekken kunnen uitvallen (dat de gsm gewoon totaal geen verbinding meer heeft) of woorden komen stoterendt tot haperend door, of vallen half weg. Soms als iemand mij wil bellen wordt die soms ook wel eens naar mijn voicemail doorgestuurdt of moet die naar de vaste lijn bellen, omdat mijn gsm dan weer eens geen berijk heeft.
Via de email-klantenservice wordt je niet echt verder geholpen.
Want heb al diverse keren aan hun doorgegeven dat de dekking hier beter dient te worden, maar je krijgt steeds het zelfde antwoord terug:
Reactie Vodafone:
We weten dat de dekking in uw gebied niet optimaal is, maar we kunnen dit probleem helaa's niet binnen enkele weeken a maanden oplossen. Onze excuses hiervoor. En als je beld met de klantenservice van hun (via 1200) krijg je de melding van de medewerker(ster) dat de dekking goed is.
NIET DUS!
Kortom: ze willen alleen maar geld aan je verdienen en je voor een dienst/aansluiting laten betallen waar je maar half wat aan hebt.
En dat voor een bedrijf met bijna 4 miljoen klanten in Nederland en internationaal opererend, mag je toch wel wat beter en meer service enzo verwachten, dacht ik zo. Of niet?
(en dit is al sinds het begin, dus 3 jaar?……….)
Dus ja, je bent niet de enige met een klacht met betrekking tot Vodafone.
Vr g.