Hier op 22 dec 2009 een verlenging van mijn abonnement gedaan en een Nokia N97 uitgekozen
die zou per de 4de van januari worden geleverd ivm de feestdagen, daar kon ik inkomen
maar 4 januari niks in huis dus ik bellen met vodafone op 6 januari de telefoon was terug gestuurd naar vodafone
want hij was naar mijn postbusnummer gegaan, dat kan dus die man heeft het adres handmatig veranderd.
15 januari is de telefoon opnieuw verstuurd en ik kreeg een bevestigingsmail dat het naar het postbusnummer was gegaan
en de barcode van TNT die in de mail zat klopte niet.
Ik gebeld met TNT en het nummer was daar niet bekend en het adres ook al niet ik moest contact opnemen met vodafone.
Ik vodafone weer gebeld nee hoor mevrouw het is aan het juiste adres geleverd u moet hem vandaag binnen krijgen en ik bel
u om 17 uur op om te kijken of het toestel er al is.
Ik ben natuurlijk nooit terug gebeld en dus belde ik de volgende dag zelf maar weer.
De man zei dat het toestel naar mijn huisadres was verstuurd en wilde de barcode hebben die heb ik hem door gegeven voordat de
verbinding werd verbroken.
Ik terug gebeld en de vrouw zei dat ze helemaal geen Nokia N97 in huis hadden en dat ze die de 28e in huis zouden krijgen wegens vertraging.
Weer terug gebeld en nu zei een man dat ze er zat hadden (allemaal op dezelfde dag !!) en dat de mijne in het vermissingstraject is gekomen en dat zou 5 dagen gaan duren.
Weer gebeld de volgende dag om te kijken wat ze nou gingen doen zei die man dat het vermissingstraject 2 weken ging duren.
Mijn geduld raakte op en vrijdag heb ik ze weer gebeld en ze zeiden me dat het raar was gegaan met mij en dat ze met spoed een mailtje ging sturen naar de afdeling die erover ging
einde van de middag had ze wel antwoord maar ik moest zaterdag maar even terug bellen.
Gedaan en ik hoorde dat er nog geen antwoord binnen was ik moest maandag weer even terug bellen.
Vandaag terug gebeld maar er was nog geen antwoord binnen en morgen moet ik terug bellen.
Daar word je toch helemaal gestoord van ????? !!!!!
Ik baal enorm en vind dat het nu op moet houden en ze nu eens actie moeten gaan ondernemen !
Groetjes Rilana