Vodafone klacht

• alexander

een automatische incasso kon volgens admin reden (er stond overigens wel voldoende saldo) niet door gaan….nooit een herinnering ontvangen

nu maanden later sturen ze intrum justitia die even fijn 100 euro er boven op gooit…bellen met vodafone levert niets op …getrainde mensen die niet reageren op je verhaal maar zeggen dat ze er niets meer aan kunnen doen het ligt nu bij Intrum…heel irritant …het heeft me overigens ook een tijd gekost om het nummer (0433514525) van vodafone incasso te achterhalen..

ook via hun zgn contact service pagina is het lastig om kontakt te krijgen als je geen vodafone klant meer bent en dat ben ik niet meer en zal ik ook nooit meer worden…wat een K organisatie!

• ßuurvrouw

waarom doen mensen alles telefonisch? Gewoon een winkel binnenstappen en het hun laten uitzoeken!

de callcentredames kunnen er niets aan doen, die zijn te slecht opgeleid.

• **josty**

inderdaad,en mocht dat niet werken gewoon veel stampij maken moet je eens zien hoe vlug ze worden

moet je wel in de winkel staan als het druk is anders heeft het geen nut he

• Jeroen

Ik ben net gebeld door schijnbaar vodafone.

Deze kon mij vertellen dat ze mijn nummer overnemen van Hi, en dat ik dan 17,50 per maand zou besparen. Normaal ben ik voor mijn abbonement ronde de 50 euro kwijt, 300 min, 600 sms, + 1000 sms, telefoon en verzekering.

Dus ik zou minder gaan betalen, maar ik mag maar kiezen uit 2 telefoons en ik moet gelijk beslissen. Dus gezegd dat ik dit ga uitzoeken en hierover terug gebeld wilt worden.

Nou dat kon niet, want ik moest dus gelijk beslissen. Jammer dan, maar ik beslis niets op aanbiedingen die ik niet onderzocht heb. En nu kan hij mij wel opeens terug bellen in de hoop dus dat ik ja zeg.

Gewoon niet doen. Niet laten verleiden of iets dergelijks.

• Jay

Ik heb sinds een week ook een issue met Vodafone.

Anderhalve week geleden bel ik naar de klantenservice met wat vragen over mijn factuur (o.a. gespreksduur en waarom ik extra moet betalen als ik binnen mijn 250 belminuten zit). Blijkt dat als je een voicemail te pakken krijgt, daar meteen 1 minuut voor wordt gerekend (terwijl je 2 seconden aan de lijn zit maar ja).

Maar goed, vragen zijn beantwoord. Tot mijn verbazing krijg ik daarna op 18-11 jl. TWEE dezelfde brieven waarin staat vermeld dat op mijn verzoek (?!?) mijn abonnement is gewijzigd naar een of ander bel-basis abonn. van 12,50. Ik heb augustus dit jaar een Scherp abonn. afgesloten voor een jaar voor 8,95 p/maand, waarom zou ik mijn huidige abonn. wijzigen in een duurder abonnement? Bovendien heb ik het tijdens dat telefoongesprek NOOIT gehad over een wijziging of wat dan ook.

Vervolgens heb ik via hun site een soort van klacht ingediend. Krijg ik een wazig antwoord terug waar ik niks mee kan. Meteen weer de klantenservice gebeld en ze zouden mij terugbellen. Hebben ze na anderhalf uur gedaan en dat viel me dan weer mee, want eerder die week zou ik ook teruggebeld worden omdat ze mijn vraag in eerste instantie niet konden beantwoorden. Toen heb ik nooit meer iemand gehoord, dus maar weer zelf gebeld. Ik heb het verhaal uitgelegd van die brieven en natuurlijk mijn ongenoegen geuit. Die mevrouw die ik aan de lijn had zou ervoor zorgen dat ik een brief zou krijgen met daarin vermeld dat het allemaal op een misverstand berust en ik gewoon nog steeds mijn huidige abonn. heb. Ik was na dit telefoongesprek wel afgekoeld maar vandaag kreeg ik dus WEER dezelfde brief die ik op 18-11 jl. twee keer had gekregen nou jaaaaa! Ik moest echt tot 10 tellen grrrr! Eerst heb ik een boze mail gestuurd en flink mijn ongenoegen geuit, of er soms ééncelligen daar bij de klantenservice werken en dat het maar een amateuristisch gedoe is daar. En ik heb wel een reactie gehad op mijn mail! Dat ze dit niet tolereren, mijn mailadres noteren en mocht ik weer zo'n zelfde mail sturen, dat ze maatregelen nemen HAHAHAHAHAHAHA ik lag helemaal in een deuk!! Net alsof ze mijn mailadres niet hebben. We zullen ook maar even achterwege laten hoe ZIJ met klanten omgaan niet dan?! Maar ik heb wel een mail gekregen van de medewerkster die ik had gesproken, dat ik nog steeds mijn huidige abonnement heb. Want ze konden mijn geen brief sturen met daarin de bevestiging (hoe moeilijk kan het zijn??). Ja ik snap trouwens wél dat het voor hun moeilijk is want ze hebben me 3x dezelfde brief gestuurd met een inhoud wat nergens over gaat. Ik kan niet wachten om over te stappen naar een andere provider…helaas zit ik nog 9 maanden opgescheept met die NITWITS GRRRRRR.

• m.gevers

Ik heb contact gehad met de klantenservice betreffende mijn ander mobiele nr dat onder mijn contract valt, deze ik wil overdragen aan mijn zoon, aangezien hij 18 jaar is.

Meteen wordt er gezegd dat het nummer verlengbaar is en dat dit wel even voor mij geregeld gaat worden. Mijn vraag omtrent een contractovername wordt meteen van de hand gedaan

Ik heb meerdere malen moeten doorgeven dat ik dit niet wilde omdat ik dit aan mijn zoon wil over laten.

Na een korte stilte wordt ik overgedragen naar een collega die mijn vraag wel even zal beantwoorden.

Daar krijg ik meteen te horen dat ik dit via mijn vodafone moet doen, uitleg hoe of wat krijg ik niet. Ik moet maar kijken, wel wil deze dame nog even een tip geven.

De tip is dat ik goedkoper naar het buitenland kan bellen als ik “ passport” activeer.

Dat kan ze ook meteen voor mij regelen, toen ik aangaf dat ik dat dan ook zelf wel kon doen was het gesprek meteen ten einde.

Bah wat een slechte service.

• Jacques

Kirsie Schreef:

——————————————————-

> Hallo iedereen ik heb even een vraagje.

> Het valt mij op dat er vreselijk veel fout gaat

> bij vodafone. Het is 1 grote klerezooi daar en

> daar worden de klanten natuurlijk de dupe van. Dan

> is het ook nog eens onmogelijk om iemand aan de

> telefoon te krijgen die je ook kan helpen.

> Ik ga maandag nog 1 poging doen anders ga ik

> andere stappen nemen.

> Ik wil graag weten of er hier mensen zijn die ook

> klachten hebben en of dat iemand weet waar ik deze

> vraag nog neer kan zetten.

> Groet kirs

• mv ~J & W~

Mijn man heeft vodafone, en zijn contract was al een maand of 4 afgelopen, maar nooit bericht gehad.

Nou wilde ik bellen met vaste telefoon maar dat wilde dus niet.

Je kan alleen met het betreffende toestel 1200 bellen, en dan krijg je iemand aan de lijn..

Maarja, als dat toestel nou eens het niet doet:S

• Rilana

Hier op 22 dec 2009 een verlenging van mijn abonnement gedaan en een Nokia N97 uitgekozen

die zou per de 4de van januari worden geleverd ivm de feestdagen, daar kon ik inkomen

maar 4 januari niks in huis dus ik bellen met vodafone op 6 januari de telefoon was terug gestuurd naar vodafone

want hij was naar mijn postbusnummer gegaan, dat kan dus die man heeft het adres handmatig veranderd.

15 januari is de telefoon opnieuw verstuurd en ik kreeg een bevestigingsmail dat het naar het postbusnummer was gegaan

en de barcode van TNT die in de mail zat klopte niet.

Ik gebeld met TNT en het nummer was daar niet bekend en het adres ook al niet ik moest contact opnemen met vodafone.

Ik vodafone weer gebeld nee hoor mevrouw het is aan het juiste adres geleverd u moet hem vandaag binnen krijgen en ik bel

u om 17 uur op om te kijken of het toestel er al is.

Ik ben natuurlijk nooit terug gebeld en dus belde ik de volgende dag zelf maar weer.

De man zei dat het toestel naar mijn huisadres was verstuurd en wilde de barcode hebben die heb ik hem door gegeven voordat de

verbinding werd verbroken.

Ik terug gebeld en de vrouw zei dat ze helemaal geen Nokia N97 in huis hadden en dat ze die de 28e in huis zouden krijgen wegens vertraging.

Weer terug gebeld en nu zei een man dat ze er zat hadden (allemaal op dezelfde dag !!) en dat de mijne in het vermissingstraject is gekomen en dat zou 5 dagen gaan duren.

Weer gebeld de volgende dag om te kijken wat ze nou gingen doen zei die man dat het vermissingstraject 2 weken ging duren.

Mijn geduld raakte op en vrijdag heb ik ze weer gebeld en ze zeiden me dat het raar was gegaan met mij en dat ze met spoed een mailtje ging sturen naar de afdeling die erover ging

einde van de middag had ze wel antwoord maar ik moest zaterdag maar even terug bellen.

Gedaan en ik hoorde dat er nog geen antwoord binnen was ik moest maandag weer even terug bellen.

Vandaag terug gebeld maar er was nog geen antwoord binnen en morgen moet ik terug bellen.

Daar word je toch helemaal gestoord van ????? !!!!!

Ik baal enorm en vind dat het nu op moet houden en ze nu eens actie moeten gaan ondernemen !

Groetjes Rilana

• Rudo

Ik ga nooit meer met Vodafone in zee. Ik ben in oktober 2008 overgestapt naar HI, en heb eind oktober een rekening gekregen. Deze rekening betrof geen eindafrekening en ze hebben dan ook neit het bedrag automatisch geincasseerd. Half november kreeg ik de eindafrekening maar ik had te weinig saldo op mijn rekening en heb daar een herinnering over gekregen. Die had ik vergeten te betalen (dat is stom van mij, dat geef ik toe) en hebben ze een deurwaarder ingeschakeld. Deze heb ik direct betaald.

Echter hadden ze niet alleen een deurwaarder ingeschakeld, ze hebben ook een negatieve aantekening bij het BKR laten plaatsen. De eindafrekening kwam half november, en 16 december was alles genoteerd bij het BKR. Erg vervelend, want ik was bezig met een huis te kopen en kan pas op 16 december 2013 weer een hypotheek afsluiten omdat ik een nota van € 16,25 vergeten ben te betalen……. Ik en mijn vrouw hebben allebei voor 6 jaar een contract gehad (dat zijn 12 contract jaren) en alle rekeningen zijn altijd gewoon netjes op tijd betaald. Dit terwijl in de algemene voorwaarden staat dat ze na 60 dagen pas een registratie bij het BKR laten zetten. Ik was degene die een rekening vergat te betalen, maar dat geeft ze niet het recht om zich niet aan de afspraken te houden. (van half november naar half december is dus maar 30 dagen, en zelfs vanaf de oorspronkelijke nota die eind oktober werd verstuurd zit ook geen 60 dagen tussen de datum dat de registratie is geplaatst. N.B. Volgens het BKR duurt het minimaal 5 werkdagen voor de meldingen worden verwerkt, dus moet de melding door Vodafone al op 9 december zijn verstuurd.

De reden dat ik overstapte naar HI was omdat je bij een nieuw contract veel betere aanbiedingen krijgt dan bij een verlenging, dus ik dacht ik hop lekker heen en weer, maar ik hop nooit meer terug naar Vodafone.