Vodafone klacht

• kelly

Mijn Vodafone facturen moet ik echt in de gaten houden.

Vooral het afgelopen jaar werden er regelmatig datakosten berekend die niet gemaakt waren. De helpdesk medewerkers vragen dan telkens of ik toch echt niet gesurfd heb (heb wel wat beters te doen) misschien “per ongeluk”. Gelukkig staan de data er bij, dus kon ik weer de laatste keer aangeven dat elk contact op dat moment onmogelijk was aangezien ik in en vliegtuig zat!

Uiteindelijk, na veel gebel en brief schrijven, wordt het wel gecrediteerd.

Maar ook nu weer zie ik een bedrag op de vodafone site, wat niet mogelijk is.

Ik houd mijn “buiten de bundel” kosten zelf haarfijn in de gaten. Dus bl;ijven opletten bij V.!

• Kristel

Vodafone…wat een klotebedrijf.

Bel ik vorige week omdat er iets verkeerd was gegaan met nummerbehoud zegt zo'n dame van de klantenservice. Ja uw nummer is al afgesloten en dan kunt u dat nummer niet meer opvragen. Ik vraag haar wat ik moet doen. Antwoord: een fax sturen tot heraansluiting van mijn oude nummer en dan kan mijn nieuwe provider het nummer binnen 5 dagen weghalen.

Wat gebeurt er nu…. Krijg ik vandaag een brief dat ik mijn abonnement heb hervat. Ik snapte er niets van dus ik dacht ik bel de klantenservice even. Zegt die mevrouw aan de lijn en dat ik opnieuw moet opzeggen en na drie maanden het nummer terug krijg. Dus lekker opnieuw 3 maanden betalen. Nadat ik haar vertel dat ik dit niet zo netjes vind aangezien ik niet van deze voorwaarden op de hoogte was gebracht. Reactie van mevrouw: “Helaas mevrouw, dat zijn de voorwaarden, niets aan te doen”. De toon waarop ze tegen me spreekt is uiterst schandalig en ik irriteer me mateloos. Kortom ik word belazerd en als ik verhaal kom halen nog afgeblaft ook. Als ik haar vraag, mevrouw zou u alstublieft normaal tegen me willen praten,zegt ze: ik heb hier geen zin in en gooit ze de telefoon erop.

Goede Klantenservice daar bij Vodafone….NIET DUS!

• John

Ik herken het probleem met de klantenservice. Vodafone komt haar afspraken niet na en heeft liever nieuwe abonnees (die met korting worden gelokt) en daarna kunnen ze in de kou blijven staan.

Klantenservice verdient de naam service niet eens. Vodafone weet niet wat dit betekend.

Toestellen zijn niet leverbaar (volgens de website wel) of worden liever verstrekt aan nieuwe klanten dan aan bestaande klanten.

Ik laat het hier in ieder geval niet bij zitten.

• Judith

Heb nooit klachten gehad, maar nu ik toe ben aan nieuw toestel om abonnement te verlengen gaat er vanalles mis.

Heb al 15 x gebeld en doorverbonden met verkeerde lui die je dus niet helpen. Verkeerd toestel hebben ze nu bezorgd (weird) en als je dan weer belt voor de 16e x is de omruilorder nog niet geregeld. Dus moet je het nog een keer allemaal doorgeven. Zo moeilijk is het toch niet. Wacht al 4 weken op toestel dat in voorraad is en binnen 24 uur geleverd kan worden. Als dit niet lukt zeg ik abo op. GRR

• Van Cappellen Daniel

ik heb geen goed ontvangst voor mijn computer met mijn draadloose verbinding.dank bij voorbaat.wat doet men er aan.

• Erik

Heb je nergens goede ontvangst?

• Ray

Ik heb mijn contract verlengd en tegelijkertijd een nieuw toestel besteld.

Nu 2 weken later heb ik nog niets vernomen van de status.

Wanneer ik het 0800-nummer bel om je orderstatus op te vragen krijg ik werkelijk met geen mogelijkheid aan de lijn.

Op andere nummers (om contracten af te sluiten) wordt wel opgenomen maar kan niet worden doorverbonden naar de juiste afdeling.

Nu kreeg ik ook nog eens bericht van mijn ex dat er een pakket bezorgd is op mijn oude adres terwijl ik een juist bezorgadres heb doorgegeven.

Kortom, het is allemaal een grote kutzooi bij Vodafone.

• andre

ik heb sins kort een abonomenet bij vodefone. was ik hier maar niet aan begonnen.

ik zou graag willen weten hoe ik mijn rekening bij hun moet betalen.

via my vodafone kan ik me niet meer inloggen en als ik 1200 bel is deze overbelast. daarop heb ik het hoofdkantoor in maastricht gebeld “ik schakel even door met de klanten service”. hang ik 10 minuten aan de lijn en word ik weer door verwezen naar de website van my vodafone. waar ik me niet kan aanmelden. intussen ben ik een dag verder en is er niets opgelost. wat een KUT organisatie.

• rob

Andre,

tis inderdaad een grote teringzooi daar bij dat Voda-gebeuren

Omdat ik simpelweg niet alle tijd heb (en in een winkel ben je ook nooit binnen 5 min pleite) probeer ik, omdat mn toestel verrot is, mn contract te verlengen met een nieuw toestel (had normaal nooit enig probleem met V)

(had ook nog een flink aantal maanden te gaan en wil eigenlijk mn contract niet afkopen)

Ben hier nou al mee bezig vanaf……………25 juli

Tis nu 22 september!!!!

Nog steeds geen nieuw toestel en elke keer krijg ik hetzelfde antwoord van die “mensen” daar dat ze achterstand hebben en dat ze er “alles” aan doen om t zo snel mogelijk te verwerken

Als ik op mn werk achterstand heb moet ik overwerken, is toch niet raar???!!!!

T zijn echt een stel prutsers daar en ik woon (gelukkig) ver van Maastricht anders ben je nog in staat om er persoonlijk “verhaal” te gaan halen

• D. Mijnsbergen

Goedenmiddag,

Vorige week werd mijn vriend gebeld door iemand die zei van Vodafone te zijn en een aanbieding voor hem had omdat zijn abonnement bij T-Mobile bijna af liep.

Deze aanbieding hield in een basis2 abonnement van Vodafone met gratis Internet abonnement, nummerbehoud en gratis Nokia N97, nu voor half abonnementsgeld (26 euro p.m). Omdat mijn vriend deze telefoon erg graag wilde hebben is hij akkoord gegaan. Per mail ontving hij een bevestiging van zijn bestelling met daarin een telefoonnummer. Gisteren werd zijn telefoon bezorgd met daarbij het contract. Helaas bleek het contract niet te kloppen. Het maandelijkse bedrag klopte niet, het internet abonnement stond er niet op en er zat een simkaart bij met een ander telefoonnummer. Mijn vriend heeft dezelfde avond naar de klantenservice van Vodafone gebeld. Na talloze pogingen (menu na menu, 20 minuten in de wacht, lijn meerdere keren eruit geknald) kreeg hij eindelijk een medewerker aan de lijn. Deze vertelde hem niets te kunnen doen, omdat het abonnement was aangeboden door Leenart-Heemskerk. Dit is weten wij inmiddels, een bedrijf dat pakketten afneemt bij Vodafone en deze doorverkoopt. De medewerkster gaf ons een telefoonnummer van L-H. Mijn vriend heeft dit gebeld en tot zijn verbazing kreeg hij een bandje te horen van Vodafone. Hetzelfde verhaal als hij het telefoonnummer belde dat in de mailbevestiging stond. Na bij beide nummers 20 minuten in de wacht te hebben gehangen heeft hij neergelegd en teruggebeld naar de klantenservice van Vodafone. Deze bleven erbij dat dit L-H zijn zaak was, en dat zij het moesten oplossen. Na wat googlen vonden we de site van L-H met hierop een ander telefoonnummer dan wat we eerder van Vodafone kregen. De receptioniste nam op en na eenmaal het verhaal uitgelegd te hebben vertelde zij, dat we niet biij hen maar bij Vodafone moesten zijn. Vodafone gebeld, en deze wezen opnieuw naar L-H. De lol was er voor mijn vriend wel vanaf. Hij besloot op dat moment dat hij de telefoon noch het abonnement nog wilde hebben. Ik heb daarna zelf naar Vodafone gebeld om het adres dat ik niet kreeg, de medewerker beweerde ook dat het toestel niet door Vodafone aan mijn vriend was verstuurd. Hij raadde af in te gaan op aanbiedingen die gedaan worden door een ander bedrijf, dit waren volgens hem malafide praktijken. Iets dat mijn vriend niet bewust gedaan heeft, omdat hij pas na het toestel thuis gestuurd te hebben gekregen te weten is gekomen dat dit niet door Vodafone zelf was aangeboden. Toen mijn vriend daarna flink boos zelf nog eens een andere medewerker belde en weer 2x doorverbonden werd kreeg hij te horen dat Vodafone wel de gene is geweest die deze bestelling afgehandeld heeft. Wij sturen de telefoon z.s.m. terug, voor ons geen Vodafone meer. EN Leenart-Heemskerk. Wij zijn met beiden hartstikke klaar.