Ervaring met Youfone

• Eddy

Mijn ervaring met Youfone zijn niet echt positief.

Reacties op mijn vragen duren weken, worden fouten wel erkend (te veel in rekening gebracht) maar pas na maanden rechtgezet waarbij men vergeet de incassoprocedure te stoppen bij het incassobureau (jawel intrum justitia die standaard niet reageert op brieven dus alle communicatie met hen aangetekend of per fax doen!!!)

Ohja, dan ook nog bellen via Youfone (daar gaat het tenslotte om). Ik krijg regelmatig klachten dat ik niet bereikbaar ben terwijl mijn telefoon gewoon aanstaat en ik vol bereik heb. Als ik direct daarna op mijn prive sim gebeld wordt (Vodafone) gaat het direct goed. Ik heb de SIM's al omgewisseld maar het probleem gaat met de SIM mee. Youfone heeft het dus niet voor elkaar!

Mijn advies: niet doen naar Youfone!

• Veronika

Beste allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Dat is een goede waarschuwing! Ik wou overstappen naar Youfone wegens lage tarieven, maar nu zal ik het zeker niet doen.

• drs. J.Th.M.

Ik had tot afgelopen december goede ervaringen met Youfone. Ik december stond op de factuur ineens administratiekosten, zonder dat ik daarover geïnformeerd was. Nadat ik hierover gemaild had, hebben ze die kosten bij de volgende factuur eraf getrokken, omdat die niet voor mij van toepassing waren, omdat ik al klant was voordat zij die kosten gingen invoeren. Die kosten waren alleen voor nieuwe klanten. Daarna hebben ze, zonder mij daarvan op de hoogte te stellen, de stekker eruit gehaald. Enkele weken geleden kwam ik daar achter, want ik gebruik de telefoon alleen bij pech onderweg en als ik enkele van mijn vrienden/kennissen wil bellen die geen vaste lijn hebben. Ik kon dus niet bellen en niet meer gebeld worden. Balen dus. Als ik onderweg (ik zit elke dag uren in de auto naar het werk) ben en met pech kom te staan, kan ik niet bellen. Ik heb twee mailtjes gestuurd en kreeg bericht dat ik binnen enkele dagen bericht zou krijgen. Dat werden enkele weken, dus stuurde ik intussen maar een brief. In hun mail, die ik vandaag ontving schreven zij dat zij mijn nummer (dat ik van hen ontvangen heb) niet kennen. Ik zou volgens hen klant bij een andere instantie geweest zijn, terwijl ik de gebruikersovereenkomst van Youfone The Netherlands B.V. hier voor mijn neus heb liggen.

Van een telecommunicatiebedrijf verwacht je dat ze communiceren, maar dat doen ze juist niet. En als ze het wel doen, dan heel erg slecht.

Zelfs op mijn brief heb ik nog geen antwoord ontvangen. Ze doen alle moeite om je binnen te halen, maar als je binnen bent smijten ze je weer buiten als je niet heel erg winstgevend voor hen bent.

• koos

Hahahahahahhahah Schreef:

——————————————————-

> Leugenaars!!!!

> begin er niet aan vriend,,,,,

> ik raad jou aan een vodafone of een t-mobile

> abbo,,,,

> die zijn goedkoopste van nederland als je

> regelmatig belt,,,

> als je niet zo vaak belt neem dan een

> Simio,,(prachtig wat die gasten hebben)

ik zal nooit aan Youfone! heb in maart op gezegt en ze halen nog geld van je bank

ze zegge gewoon nooit je brief ontvangen

kreeeg ook nog een rek van 40.00 terwijl ik nooit bel duus NOOIT DOEN

• axel

Laatst deed Nelie Kroes nog een oproep om dit soort gevallen daar te melden dan krijgen ze gelijk een stevige boete.

• Cynthia

Ik had er veel eerder mee moeten beginnen. De maandrekeningen zijn echt superlaag iedere keer. Ik ben er erg tevreden over.

• FRANS

marion Schreef:

——————————————————-

> Wat een kutbedrijf!

> Ik heb ( had) sinds een maand een kidscontract

> voor mijn zoon met een limiet van 20 euro!

> De eerste rekening was meer dan 75 euro!

> Na 2 dagen bellen en mailen bleek er nog een

> simkaart op mijn naam te staan van een man uit

> Amsterdam, die helemaal geen youfone klant was,

> maar waar ik wel voor moest betalen!

> Dat hebben ze opgelost, maar toen begon het pas!

> Het abonnement was geblokkeerd, mijn zoon kon niet

> meer bellen en smsen, niks meer!

> Een hele dag duurde het om dat te corrigeren,

> nadat ik gevonden had waaraan het lag, hun konden

> niks vinden!

> Buiten dat werd bijna elk smsje 10x verstuurd en

> ook berekend, terwijl dat een storing bij youfone

> was zeiden ze zelf! ook gesprekken werden gevolgd

> door nog 2 of 3 x gesprekskosten naar hetzelfde

> nummer, steeds 2 of 3 seconden waar dan 9 cent

> voor gerekend werd!

> Dit lag ook bij hun zeiden ze, maar eerst moest er

> betaald worden en ondertussen zouden hun proberen

> het op te lossen.

> Dit hield wel in dat de limiet van mijn zoon na 3

> dagen al op was, en dus niet meer kon bellen en

> smsen!

> Woensdag heb ik een fax gestuurd om PER DIRECT

> alles op te zeggen, tot nu toe niet gebeurd, fax

> niet ontvangen zeggen ze, terwijl ik een

> ontvangstbevestiging heb gehad via fax!!

> Dus net nog een keer verstuurd, ook per mail, en

> maar hopen dat het vandaag geregeld wordt!!!

>

> DUS DENK HIER GOED OVER NA!! HET CONCEPT IS ERG

> GOED BEDACHT, MAAR ER ZITTEN NOGAL WAT FOUTEN IN!!

ik heb ze al 2 briefjes gestuurt mailen ik heb on maart op gezegt

ze zegge gewoon niks ont vangen en wel geld van giro of boeken en datlaat je dan terug boeken

rek ze gelijk 16,50 er op schoffte zijn het DUS NOOIT DOEN DUS NOOT DOEN GA ME ZE NIET IN ZEE

• Erik

Als jij die brieven en mailtjes net zo beroerd hebt geschreven als jouw bovenstaande bericht, kan ik mij heel goed voorstellen, dat jij geen reactie krijgt…

• Ed

Zeer slechte ervaring met Youfone.Ten onrechte incassos en na opzeggen na een jaar nog geen inschrijfgeld terug.Gewoon oplichters!

• lepike

Ontzettende oplichters,

Kan niet anders zeggen. Er is mij een maandelijks opzegbare dienst verkocht.

Dit is ook meerdere keren door hun bevestigd.

Nu zeggen ze doodleuk dat het om een jaarcontract gaat, ik heb inmiddels een ander contract bij een nieuwe provider afgesloten.

Nummer meenemen kan ik vergeten, zelfs op mijn aanbod om het zogenaamde contract at te kopen gaan ze niet in…..

Ga niet met deze mensen in zee!!!

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.