Ervaring met Youfone

• mohamed

spanjer Schreef:

——————————————————-

> YOU FONE ÉÉN GROTE RAMP

>

> Dit is werkelijk waar.

>

> Ik kreeg als Youfone klant ruim een week geleden

> een brief met een andere simkaart. In de brief

> gaven ze doodleuk aangaven dat op een gegeven

> ogenblik op 29 december mijn teelfoon niet meer

> zou werken. Ik moest dan de oude simkaart

> vervangen voor eede nieuwe. Hier was ik al

> helemaal niet blij mee daar ik commercieel

> afhankelijk ben van een goede bereikbaarheid.

> Maar goed aldus geschiedde. Vervolgens de simkaart

> verwisseld. En wat bleek ik kon na enigen tijd

> zelf wel bellen maar mijn klanten konden mij niet

> meer bereiken.

>

> De klantenservice is slechts tot 5 uur geopend.

> Via een ander nummer werd me doodleuk verwezen

> naar de klantenservice terwijl deze gesloten was.

> Ja werd er gezegd wij hopen dat deze nu langer

> geopend is. Mooi dus. niet.

>

> Dus wees gewaarschuwd ga niet met youfone in zee

> als je geen problemen wilt hebben. Ik kan op dit

> moment nergens terecht met mijn probleem. En de

> schade en ergenis loopt door.

>

> Wat service is moeten ze daar nog leren.

je moet gewoon de oude simkaart gebruiken, die doet het nog steeds ik heb het net allemaal uitgeprobeerd.

mvg,

Mo

• Marten Dorr

Mijn ervaring is inderdaad dat vanaf 29 december er voor geen uitgaand bellen meer mogelijkheid meer is zeker niet vanuit bijvoorbeeld Duitsland.WEl ontvang ik af en toe een SMS waar ik overigens niet op kan reageren.

Ook nu in nederland aangekomen werkt het ook niet.

Overigens moet mij van het hart dat het wel uitzonderlijk goedkoop bellen is.

Vergelijkbaar: Mijn rekeningen bij KPN waren vaak circa Euro 300,= per maand en met hetzelfde belgedrag bij Youfone tussen Euro 65,= en Euro 85,= per maand!!

Het gaat er dus maar om wat je het belangrijkste vindt.

Wellicht een goede optie:

Bel zelf goedkoop uitgaand via Youfone ( NU KPN ?)

en wees bereikbaar via een pre-paid elders.

Succes !!

Marten

• Rob van Geest

Beste,

Nadat ik over Youfone Basic gelezen heb ik toch maar besloten een abonnement af te sluiten van Youfone.

Tot nu toe bevalt het goed alleen je kan natuurlijk pas zeggen of ze goed zijn als je problemen heb gehad en dat heb ik nog niet dus.

Misschien veranderd me mening nog.

Gr

Rob van Wensen

• Hakim

Johan_hofstede Schreef:

——————————————————-

> Je kunt ook ervaringen over “Youfone sim only” van

> meer mensen lezen op simpelonly.nl daar staan meer

> vragen en antwoorden. De site is helaas wel

> commercieel maar je kunt er toch wat mee.

Ik zal er niet aan beginnen als ik u was. Youfone is zeer slecht te bereiken. Ik heb een simkaart besteld en het heeft 3 maanden geduurd voor ik het kreeg en in die tussentijd werd maandelijks een bedrag van € 10 van me rekening afgeschreven. Ik heb een bezwaar ingedient en heb geen reactie mogen ontvangen van Youfone.

Als u het niet vertrouwd probeer eens de klantenservice van Youfone te bereiken. Bellen is het bewijs.

• E. Boers

Mijn ervaringen tot nu toe zijn niet goed!!! Ik zat bij Vodafone en heb voor nummerbehoud gekozen. In 1e instantie zou ik per 28 december overgaan. Het was zo ver, ik ging het nummer activeren. Foutmeldingen op youfone.nl!!! Ik bel vervolgens met ze en krijg van hen te horen dat ze aan het overstappen zijn op een ander netwerk en ze de nummer omzetting bij mijn huidige provider hebben stopgezet.

Ik zou zsm een nieuwe SIM kaart krijgen en ze zouden opnieuw een nummer omzetting aanvragen.

Ik krijg vandaag een brief van Vodafone dat VANDAAG mijn nummer wordt geblokkeerd ivm omzetting naar Youfone… En je raad het al, ik heb nog geen SIM kaart van Youfone gekregen.

Resultaat: Ik ben volledig onbereikbaar!!! Ik denk vervolgens, kwart over vijf, kan vast wel bellen met de support van Youfone. Helaas!! Tot 5 uur bereikbaar…

Ik bel met Vodafone om mijn ongenoegen uit te spreken over de termijn tussen melding per brief en blokkering van mijn nummer. Dit vinden ze heel vervelend maar ze kunnen me niet helpen omdat het hele systeem volledig plat ligt!!!!

Dit gebeurt allemaal even lekker achter elkaar…

HELP!!!!

• Peter Langenberg

Helaas geen goede ervaringen met Youfone. Heb erg lang op SIM-kaart moeten wachten waardoor nummerbehoud niet meer mogelijk was. Tevens op dit moment ook geen overzicht m.b.t. gemaakte kosten: *134# en inloggen op My Youfone werkt nog niet.

• Hahahahahahhahah

Leugenaars!!!!

begin er niet aan vriend,,,,,

ik raad jou aan een vodafone of een t-mobile abbo,,,,

die zijn goedkoopste van nederland als je regelmatig belt,,,

als je niet zo vaak belt neem dan een Simio,,(prachtig wat die gasten hebben)

• Martin

Zeer slecht.

Abonnee geworden in maart 2009.

Toen geen minimum verbruik.

Daarna bij minder bellen dan € 10 moet je € 2,50 administratiekosten betalen.

Bestaande abonnee's zouden daar buiten blijven.

In januari opgezegd. Nu nog steeds rekeningen voor administratiekosten.

Youfone klantenservice reageert niet op email.

Van de week maar een mailtje gestuurd met een kopie van de opzegfax.

Nu maar weer afwachten!

Kreeg wel post dat mijn abonnement werd omgezet naar een ander abonnement.

• A. van den Berg

Youfone is de grootste oplichter die ik ken. Als je je abonnement stopt komen er tenonrechte incasso's. Deze heb ik uiteraard niet betaald omdat via de email ( bij vraag naar specificaties) werd vermeld dat dit ten onrechte is gebeurd.

Echter de grap is dat ik een boete kreeg van E15,-. Bij telefonische navraag zou ik teruggebeld worden. Dit is nooit gebeurd en op 4 emails in 3 weken tijd geen enkel antwoord gekregen terwijl men beloofd dit rond de 2 dagen te doen.

Vandaag kwam ik terug van vakantie en tot mijn grote verrassing kreeg ik een boete van E59,01 voor diesnten die ik niet heb gekregen. Youfone heeft eerder erkend dit ten onrechte gedaan te hebben, Echter de boetes blijven komen.

Wat moet ik nu doen?

mvg, Annette

• A. van den Berg

jij hebt nog geluk. Ik krijg allemaal boetes terwijl ik men heeft toegegeven dit uit te zoeken mij terug te bellen.

Vandaag al een boete van E59,01 voor niet gekregen diensten.

ik denk dat ik KASSA ga inschakelen.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.