Samsung Omnia i900

• Jorina

Ik zit te twijfelen tussen de touch wizz en de omnia…

voordeel de omnia heeft route planner en de touch wizz niet…

omnia krijg ik gratis bij 2 jaar en touch wizz niet

HELPPP

• Midden Europa Vakanties

Ik denk dat je andersom bedoelt… de TouchWiz is gratis met twee jarig en de Omnia niet ;-)

Omnia heeft geen navigatie, wel een GPS ontvanger dus je moet er zelf navigatie software opzetten.

Omnia is de uitgebreidde versie van de TouchWiz en draaiend op het Windows Mobile besturingssysteem!

MR

• Jorina

de touch wiz krijg ik gratis bij een 1 jarig abbo

en

de omnia bij een 2 jarig abbo

op de touch wiz kan dus NOOIT navigatie ??

• Midden Europa Vakanties

Yup alleen via een Java applicatie, maar of die lekker werkt met het aanraakscherm valt te betwijfelen.

MR

• peet

hoi nou ik heb hem ook leuk toestel heb nu tomtom erop gekregen alleen ff testen met gps hoe dat gaat maar komt ook wel goed hopen we maar

• Deborah

Hoi,

Ben inmiddels in het ´rijke´ bezit van de Omnia!

Peet kan je aangeven hoe je de TomTom erop hebt gekregen en of het goed werkt?

Tanx

peet schreef:

>

> hoi nou ik heb hem ook leuk toestel heb nu tomtom erop

> gekregen alleen ff testen met gps hoe dat gaat maar komt ook

> wel goed hopen we maar

• imad

ja ik sins gister

• sisi

Heeyy,,

ik heb de samsung nu 3 maanden maar ben mijn blokkeringscode vergeten kan iemand mij helpeennn!!!!:S

• zackary

Vraag het Derek Ogilvie! :D

• Chanti

Hoi allemaal,

Ik heb sinds 15 mei de i900 omnia, nu heb ik een vraag hierover, als ik de telefoon aanzet dan verschijnt er rechts bovenin het scherm de letter G en een kleinere G als ik hierop druk dan loopt er een teller mee en er staat bij vodafoon internet (GPRS) Zit ik dan ook al op het internet of niet ( niet dat ik straks een mega rekening krijg) misschien een domme vraag:S maar dit is mijn eerste mobiel met touchscreen vandaar.

Groeten Chanti;)