Nokia N73 Tom Tom

• JWBakker

Over GPS ontvangers gesproken. Heb er 1 gekocht en meerdere keren geprobeerd maar hij verliest constant contact met het toestel of andersom. Diverse instellingen geprobeerd. Zou het kunnen dat er gewoon ook hele slechte Bluetooth ontvangers op de markt zijn? Ik heb een BTG-7000 van Cellink. Iemand daar meer info over of tips voor een goede ontvanger?

THX,

JW

• Guido

Hallo allemaal

Het zal misschien een stomme vraag zijn, maar ik ben ook bezig met het aanschaffen van een N73, puur omdat ik niet meer wil verdwalen in de stad ;)

Maar heb enkele vragen:

- normaliter moet je betalen voor de software?

- en als je “op weg bent” met de routeplanner, betaal je dan kosten voor het laten sturen van je gps-signaal?

- moet je bijv. bij Vodafone een “data” pakket nemen?

Hopelijk kunnen jullie deze vragen beantwoorden.

Gr. Guido

• Eddiebakker

Als je TT nav heb dan betaal je niets meer, geen data of iets dergelijks.

GPS betaal je ook niet.

Je heb nog wel een GPS ontvanger nodig.

Eddie

• JWBakker

Eddie,

Werkt de verkeersinfo ook of herkent ie dan een “verkeerde” versie?

Thx,

Jan-Willem

• Colleku

Hoi

Ik had een vraagje.Ik heb tomtom 6 op mijn mobiel staan. Als ik nu daar naar contacten ga, klopt er vrij weinig van…… Als ik geen adres heb staat hij er toch tussen en wanneer ik de achternaam van de persoon niet in te telefoon heb staan, haalt hij de achternaam van een andere persoon erbij. Heel vervelend.

Heeft iemand hier een oplossing voor en zo ja watte:)

Bedankt

• Harry

Hallo Mensen

ik heb net een gps ontvanger gekocht.mijn N73 kan de gps ontvanger wel vinden maar verder geen ontvangst.waar kan het aan leggen.

bvd

• Eddiebakker

Als je de GPS ontvanger aanzet kan het - zeker de eerste keer - wel eens ruim een minuut duren voordat ie een signaal heb. Heb je zolang gewacht??

En in huis heb je vaak helemaal geen signaal.

Succes

Eddie

• Nelis

heb gezocht op emule, maar kan de link niet (meer) vinden…. Kun je hem mij mailen? Thanx!

• Steffan

Hallo,

Ik heb twee weken geleden een Nokia N73 Music Edition gekocht en nu wil ik er graag TomTom Navigator 6 op hebben. Ik heb alle reacties doorgespit en de laatste link die gegeven werd naar de download vanaf yousendit.com geprobeerd maar helaas is die verlopen. Weet iemand waar ik de nodige bestanden nu vandaan kan halen? Alvast heel erg bedankt.

Steffan.

• peter

hallo,

wie kan mij helpen,

heb een tomtom 5 en tomtom 6 versie en beide werken niet op mijn nokia n73.

heb nieuwe firmware geinstalleerd ver.3.0….

als ik het .sis bestand probeer te instaleren, geeft ie aan dat hij niet kan instaleren.

ik snap er niks meer van.

help!!

gr.peter