Nokia N73 Tom Tom

• leon

Weet iemand of tom tom al snel komt met een update zodat het ook werkt op de N73? Op mijn N70 werkte het prima. Ik zag dat route 66 alles al wel voor elkaar heeft.

• Midden Europa Vakanties

Maar het werkt voor geen meter op de N73. TomTom is niet duidelijk of men er mee komt. Er is al wel wat uitgelekt vanuit TomTom. Of dat werkt geen idee. Maar alles wat je nu gebruikt is niet zeker werkend. Ga je voor zekerheid blijf bij je N70!

MR

• **josty**

tomtom werkt ook niet echt vloeiend op mijn n70…heb vaak dat hij me gps niet kan vinden

• Suz

Na veel gezoek en geklooi heb ik TT 6 nav draaien op mijn N73. Echt Super.

Het kan dus wel.

Suz

• Wiep

Suz schreef:

>

> Na veel gezoek en geklooi heb ik TT 6 nav draaien op mijn

> N73. Echt Super.

> Het kan dus wel.

>

> Suz

Hallo Suz, zou je dat hier willen delen hoe het jou wel gelukt is om 'm draaiende te krijgen?

Wiep

• Suz

Allereerst heb ik veel bestanden gedownload (met emule), maar de naam van het juiste bestand is:

Tomtom Navigator 6 - N73 (83,5 MB)

Ik heb eigenlijk gedaan wat er in het “HOW to” bestand staat en het werkte.

Moest nog wel ff zelf een benelux kaart maar ook die is te vinden.

Ook de crack voor de kaarten werkt.

• Frank

Hallo Suz,

Ik kan hem niet vinden tenminste op emule niet,niet met het vormaat van 83,5 MB

zou je mij kunnen vertellen waar die precies staat en bij welke server,want ik krijg hem er nog steeds niet op mijn NOKIA N73.

bvd Frank.

• Suz

Frank, geef me je e-mail, dan voeg ik je toe en stuur je het bestand via msn.

Vanavond (donderdag) ben ik waarschijnlijk rond 7en on-line.

• Rob

Hoi Suz,

Ook ik heb lopen zoeken, maar kan het bestand niet vinden.

Ik zou het heel fijn vinden als je het me zou willen sturen.

Bijvoorbeeld via www.yousendit.com. Dan is het met een eenvoudig linkje te downloaden. (Als je de link vervolgens hier zou plaatsen, dan kunnen de andere lezers het ook nog een paar dagen binnenhalen.)

Alvast bedankt,

Rob

• eddiebakker

Laat via hier ff weten of het gelukt is???

http://www.yousendit.com/download/Qmybu2K%2BwLg%3D

Suz