Nokia N73 Tom Tom

• Groll

Hallo Peter,

dvd installeren op pc, daarna je mobiel koppelen aan de pc/laptop en tomtom opstarten.

er wordt een koppeling gemaakt en draaien!

mvg, Groll

• Groll

orgineel of ‘van het internet’?

mvg,

Groll

• Jef

Hallo Eddie,

Ik heb TomTom Benelux op mijn N73 werkend, ik heb ook de map van Europa die ik er graag op wil zetten. Kan jij mij daar bij helpen aub.

Alles heeft er werkend opgestaan, maar ik dacht slim te doen om een nieuwe firmware versie erop te zetten, maar toen werkte TomTom niet meer.

Ik had een uitleg hoe ik benelux kon installeren, maar niet van Europa.

Zou u mij daar een uitleg over willen geven, bij voorbaat dank.

Gegroet,

Jef

• Groll

Hallo Jef,

ik denk dat je pech hebt, de versie van internet werkt niet met de laatste firmware…

gr Groll

• Willempie

Hallo allemaal,

Over leken gesproken. Ik heb ook een Nokia N73 en probeer er ook tt6 op te plaatsen. Heb alles al gedownload maar kan niets installeren op mijn gsm. Als ik de bestanden in de map Copy_to_SD_card wil openen op mijn gsm komt er te staan dat het bestand niet kan worden geopend. Kan iemand me helpen.

Alvast bedankt

• peter

eddie nog hartstikke bedankt voor het posten van tt6

heb deze op mijn nokia n73 geinstalleerd en werkt prima.

• lampje76

zou iemand mij de download van tt6 kunnen posten

alvast bedankt

gr Stephan

• rene

heeeey ik heb ook een nokia n73 en zou er echt graag navigatie op willen maar is dat mogelijk en hoe gaat het in ze werk????

• Ruud

Hoi Sus zou je het mijn ook kunnen vertelen hoe ik tomtom nu installeren.ik word er gek van dat het me niet lukt

gr ruud

• Ruud

hoi eddie

kan je mijn uit legen hoe ik nou te werk moet gaan met tomtom op mijn n73 te zetten ik krijg het niet vooor elkaar word er gek van

alvast bedankt gr Ruud