Nokia N73 Tom Tom

• eddiebakker

Helaas Nicole,

Dit is heel irritant maar het schijnt niet anders te kunnen.

Eddie

• Nicole

Hebben mensen het al geprobeerd om het eraf te halen? En wat was het gevolg… Tomtom doet het niet meer zeker :(

• Precella

Hierbij zou ik willen vragen of iemand de link nog een keer op yousendit kan zetten. De link geeft weer aan ‘file expired’

Alvast bedankt

Hoop dat het gaat lukken

• Eddiebakker

Here you are…

http://download.yousendit.com/BE459FCF53404264

• erik

hallo eddie

ik heb ook van de gelegenheid gebruik gemaakt om de tom tom te downloaden op

mijn n73

ik heb hem er inmiddels helemaal opstaan

en werkt dus perfeckt

mvg en hartelijk bedankt voor deze info en download

gr erik

• erik

Ik hem tom tom goed draaiend op mijn nokia n73.

Ik heb alleen nog een probleem ik zou graag mijn flitspalen willen activeren.

Ik moet dan naar plus diensten en dan komt het hij vraagt dan om een gebruikersnaam + code..

Weet iemand hier de oplossing voor?

of is er via een andere weg aan die flits palen te komen?

Alvast dank.

gr erik

• Eddiebakker

Erik,

Kijk eens bij www.flitspaal.nl. Ik heb haal daar de flitspalen vandaan voor mijn 6630.

Ik weet alleen niet of het voor de N73 er al is, maar daar zijn hele slimme mensen die je daar wel antwoord op kunnen geven.

Succes

• Tim

Ik heb alles op mijn geheugen kaart gezet en die in mijn n73 geplaatst maar hij start niet automaties op; er staat geen tomtom logo in het menu.

Weer iemand hoe ik het instaleren handmatig te starten?

groeten, Tim

• Eddiebakker

Tim,

Heb alle mappen los in je geheugenkaart gezet, met een kaartlezen dus niet via de data kabel?

Dan zou het moeten werken.

Hoe het geheel handmatig op te strarten weet ik ook niet.

Succes.

• Tim

Beste Eddie,

ik heb inderdaad de mappen met een kaartlezer op de geheugen kaart gezet. de eerste keer ging het goed. bij het plaatsen van de geheugen kaart in de telefoon starte tomtom automatische op. toen heb ik de verkeerde code bij de verkeerde kaart ingevoerd. dat kon ik niet meer veranderen. Toen maar programma verweiderd van de telefoon en geheugen kaart geformateerd en alles opnieuw gedaan. gevolg tomtom installeerd niet zichzelf als de geheugen kaart in de telefoon gedaan wordt. wel kan je hen handmatig installeren via menu>instrum>toep.beh. daar staat “tomtom niet geïnstalleerd” en heb je de optie hem te installeren. Na het installeren geeft de telefoon uiteindelijk het bericht "niet geïnstalleerd.

Weet jij wat ik hier aan kan doen?

Bedankt,

Tim