Nokia N73 Tom Tom

• maikel

goede avond

heb sinds kort een n73 en ook ik zou graag tomtom op me tel willen maar krijg het niet voor elkaar ook ik heb de software geinstaleerd en zie alleen de wereld bol draaien maar verder gebeurt er niks!

kan misschien iemand me helpen?? ben in staat die tel door het raam naar buiten te gooien!!

heb eddy al toegevoegd op msn hoop dat ie me kan helpen of iemand anders natuurlijk

hoop snel van iemand te horen

m.v.g maikel

• Manuel

Hallo allemaal

Ik heb met succes Tomtom 6 op mijn Nokia N73 geinstalleerd. Meteen in mijn auto gestapt en uitgeprobeerd. Helaas werkte het niet optimaal. Hij geeft keurig de richting aan maar valt dan heel vaak weg en pakt later de route voor de eindbestemming gewoon weer op. Uiteraard wist ik al mijn eindbestemming om het apparaat te controleren, maar als je niet weet hoe je moet rijden is het erg lastig als het toestel zijn werk niet doet. Heel vaak geeft mijn telefoon aan dat er geen GPS apparaat is. Werkt mijn bluetooth van mijn telefoon niet goed? of is mijn GPS muis (Tomtom wireless GPS MKII) kapot? Via bluetooth kunnen de GPS muis en mijn Nokia elkaar wel vinden. Zelfs d.m.v. een automatische verbinding naar de GPS muis heeft het navigatiesysteem uitvallen. De GPS muis ligt vlak tegen het autoraam aan voor optimale ontvangst en ook mijn Nokia N73 ligt vlak bij de GPS muis. Hoe kan het systeem dan steeds uitvallen? Op het beeldscherm zie je dande route waar het navigatiesysteem gestopt is en geeft aan: Geen GPS-apparaat! Ook geef ik de GPS-muis ruim de tijd om een fix te pakken.

Wie kan mij helpen?

• cees

volgens mij is de oplossing redelijk simpel namelijk even de telefoon updaten met de nieuwste software.

Bij de orginele software is dit een bekend probleem, na het updaten zal het super werken

• Manuel

Het werkt inderdaad super!

Bedankt Cees voor de tip.

• mickel

Hoi heb tt6 al een poosje op mijn n73 maar heb ook nog een mapje flitspalen hoe moet ik die er inzetten en dan verder ?

• mohammed

eddie,

zou je mij ook miss kunnen helpen? heb die links geprobeerd om aan het TT bestand te komen voor nokia N73 maar zijn verlopen.. kan je me helpen?

dank je,

moh

• niro

hoi eddie

zou je mij misschien ook aan de link kunnen helpen en zou je misschien stap voor stap even kunnen uitleggen hoe ik het kan installeren op mijn telefoon.

alvast bedankt,

groetjes niro

• Eddiebakker

Niro, ik ben vanaf morgen een weekje weg, hier een link waar je hem kan uploaden.

Laat even via de mail weten of het gelukt is.

http://www.sendspace.com/file/w3b9j6

• mohammed

hej niro,

zou je t even kunnen zeggen als het je is gelukt? probeer het namelijk ook maar bij mij geeft ie geen rode handjes ofzo als ik me geheugenkaart weer in me tel doe? hoe heb jij het gedaan?

alvast bedankt,

mohammed

• niro

het is niet voor mij maar voor mijn neef, ik moet het voor hem installeren op zijn N73, ik weet niet wanneer ik hem weer zie als het mij lukt zal ik zeker een berichtje plaatsen mohammed.

grtjs niro