nieuw toesten halverwege 2 jarig abbo?

• dicki

Wie heeft er enig inzicht in het volgende,

Ik heb een zakelijk abonnement voor 2 jaar van 12,50 van t-mobile,

nu zit ik halver wegen het contract ik moet dus nog een jaar, maar ik zou graag een nieuw gsm willen bedingen,

Hebben jullie enig inzicht in wat voor toestel mogelijk zou moeten zijn? Zou een Iphone te hoog gegrepen zijn of moet dat toch wel kunnen?

Alle info is welkom,

hartelijke groeten,

Ps als je een mooi aanbod weet hoor ik het graag.

groetjes

• oneeye67

Wil je die van je werkgever of van je provider bedingen?

• Erik

Vraag je niet een beetje heel erg naar de bekende weg?

Een Iphone lijkt mij geen enkel probleem. Zolang jijzelf (of eventueel je werkgever) maar dokt!

• dicki

oneeye67 Schreef:

——————————————————-

> Wil je die van je werkgever of van je provider

> bedingen?

Ik ben mijn eigen werkgever :-) dus ik wil het vanmijn provider bedingen :-)

maar ik ken de marges niet dus weet niet wat mogelijk is.

Alvast bedankt voor je reageren

• dicki

nu dat is het nu juist,

er lijkt zo'n marge op te zitten dat je zelfs een “gratis” toestel kunt regelen met de provider, alleen is mijn vraag tot welke prijs zijn ze bereidt te gaan.

halver wege je abbo kun je blijkbaar een “gratis” toestel krijgen maar ik weet nogmaals de marge niet :-(

Wie wel?

• Erik

Wordt het dan niet eens tijd dat je zelf eens wat meer initiatief gaat nemen en contact opneemt met je provider? Alles wat je nu via dit forum te “horen” krijgt, blijft koffiedik kijken. Van een ondernemer verwacht ik echt wat meer, dan wat achterbaks geleuter op een forum!!!

• dicki

geloof niet dat je het helemaal snapt,

kom liever beslagen ten ijs bij mijn provider als ik weet wat zijn marge is in telecom wereld dan kan hij mij niet afschepen met een oude nokia of zo maar met iets beters.

Maar als jij het geleuter vind sla je dit bericht gewoon over.

Stopt het geleuter vanzelf :-)

een vriendelijk goede dag gewenst.

Hartelijke groeten,

• Marchel

T-Mobile kent het lost en stolen-traject. Dat wil zeggen dat als je gsm voortijdig kapot gaat , gestolen word of verliest je eerder kan bijtekenen. Dit is geen misbruik maken van de situatie , mede gezien omdat deze optie veel wordt aangeboden door T-Mobile zelf (deze weten dan immers zeker dat je nog 2 jaar extra bij hun blijft. Ik heb er zelf geen ervaring mee , maar heb er over gelezen op div. fora.

Let wel op …. want je 2 jaar gaan in nadat je huidige contract afloopt (je zou dan nog 3 jaar aan T-Mobile vastzitten) , en je kan dit maar één keer per telefoonnummer doen (dus niet volgend jaar weer).

Persoonlijk denk ik niet dat het verstandig is , maar dat is je eigen keuze natuurlijk. Google anders even op ‘lost en stolen T-Mobile’ , en het zal allemaal wat duidelijker worden denk ik.

Marchel.

• oneeye67

Ben bang dat je inderdaad beslagen ten ijs komt, men verlengt pas als je kontrakt is verlopen of 4 maanden van te voren.

Of je neemt een geheel nieuw kontrakt naast je huidige en dan kan je een iphone nemen met een geschikt kontrakt erbij.

Mvg, Oneeye

• Marchel

Met het lost en stolen-traject kan je b.v. een jaar voor het einde van het contract met 2 jaar verlengen. Onlangs was er een simkaart beschadigd (met dank aan de kat) en heb toen via My T-Mobile een nieuwe aangevraagd (5 Euro). Kon toen alleen aangeven dat ik de simkaart had verloren.Er kwam een melding dat ik in aanmerking kwam voor verlenging van het abo. via lost en stolen , en dat terwijl mijn contract nog 11 maanden liep. Uiteraard heb ik hier geen gebruik van gemaakt (anders had mijn contract nog 35 maanden gelopen).'

Toen de Iphone net uit was werd deze constructie vaak aanbevolen door T-Mobile zelf. Het kan dus wel degelijk.

Marchel.