Vodafone vs T-mobile

• Erik

Heb jij nou niks beters te doen, dan op de fora wat rotzooi te trappen? Ze moesten jou het land uittrappen! SUKKEL!

• Willem

Elke SUKKEL is er een teveel. :D:D:D

• oneeye67

Hahahaha……en T-mobile t land uitschoppen heeft nie veel zin he, ze zitten overal :D

Maar je doet je nick wel eer aan pfffft….

• DE_GEKSTE

oneeye je gaat te snel een nieuw foon halen je krijgt er spijt van die n97 is veel mooier en kicker maar als jij heel het land door krost snap ik niet dat je t mobile heb ik hoor dat niet veel goed s over met berijk kan

• oneeye67

Ik wilde idd in januari me kontrakt verlengen, maar wacht tot mei, ga me huidige kontrakt opzeggen.

Heb nu Orange en dat heb ik al sinds het Dutchtone was, en erg tevreden over alles, bereik en klantenservice. Helaas word t nu overgenomen door T-Mobile en dat zint me niet dus vandaar dat ik op ga zeggen.

En ja ik cross door heel t land en heb wel een klein T-Mobile abbo voor me werk en eerlijkheidhalve moet ik zeggen dat ik overal bereik heb en geloof me ik kom op plekken waar n doorsnee inwoner niet komt maar heb bereik.

Tis meer de klantenservice waar ik niet tevreden mee ben en met afspraken die gemaakt worden, die dan ineens niet bestaan of niet worden nageleefd.

Voor zover ik heb kunnen ontdekken ben ik bij Hi het goedkoopst uit, qua gesprekskosten en foon, de N96 kost me dan iets van €80 bij een 1-jarig kontrakt.

de N 97 ziet er inderdaad chiqk uit, maar dan zit k weer aan 2 jaar vast en dat wil ik niet.

• al

Het is T-mobile maar wel goedkoop.

http://www.belnu.nl/T-Mobile/Relax%20200/24-maanden/Nokia/N96.htm

groeten,

al

• oneeye67

ja maar dna zit ik er 2 jaar aan vast, Bij Hi voor 1 jaar en 80 euro bijbetalen is veel goedkoper

• vinky

Ook ik heb t-mobile gehad en ben absoluu tniet tevreden over ze. ik zit nu al heel lang bij KPN, mijn man die heeft al voordat vodafone vodafone was een prepay bij hun en is niets anders dan lof, ik ben bij hun destijds weer weg gegaan omdat ik meer geen dan wel bereik had

• Willem

Ik ben ook heel tevreden over T-Mobile, zeer goed bereik, alleen ze vragen voor elke handeling aardig wat geld ik bedoel bijv. blokkeren naar buitenland bellen € 20,- Wij hebben ook Simpel en dan doe je dat gratis op hun site. Ik vind alleen dat je bij de meeste providers getild wordt door je een gedeelte van de minuut als volle minuut te laten betalen. :+