Vodafone vs T-mobile

• oneeye67

Hoi medeforrumers.

Aangezien mijn Orange abbo binnenkort verloopt zit ik automatisch vast aan T-mobile wil ik hem verlengen, alleen ben niet zo happy met TM.

Hoe zijn de ervaringen onder de gebruikers van Vodafone? klantenservice en de kosten?

Op papier lijkt vodafone me goekoper, is dat in praktijk ook zo?

Alvast dank voor evt reactie

Mvg, Oneeye

• kit

ik heb jaren een t-mobile abonnement gehad, ben even weg geweest en ben nu weer sinds twee jaar terug. heb geen klachten, maar ik moet erbij zeggen dat ik geen problemen heb gehad. scheelt natuurlijk wel. toevallig deze week het servicenummer gebeld en echt heel vriendelijk geholpen. dat is nog wat anders dan bij voorbeeld telfort. daar ben ik gillend weggelopen.

• oneeye67

Heb zelf een Data abbo van T-mobile al een jaar lang op zich ook geen problemen, tot ik ze belde om t een of ander kan me data verlengen maar zag n actie bij de pfonehouse met een lapje erbij, dus ik kl.service gebeld of ik n opzegtermijn had, nhe abbo is al verlopen bla bla, ik nw abbo afgesloten blijtk dat k dus aan me 3 maandne opzegtermijn word gehouden :( dus 3 maanden 2 x € 60 p.m betalen voor 1 dienst.

Daarbuiten heb k voor me werk ook een my faves van TM tot nu toe ook goed geholpen. Maar er zijn haken en ogen, en heb geen zin om me zomaar vast te leggen voor 2 jaar met een gsm abbo van €45 p.m zonder slag of stoot, w as erg tevree over Dutchtone>Orange, maar helaas weer TM in me maag…..

Iemand ervaringen met Vodafoon?

• DE_GEKSTE

tm heeft vaak drama berijk hoor ik om me heen

ik zelf heb telfort en geen ploblemen en ik heb overal berijk

• Marly

Ja, met Telfort heb je overal bereik, omdat ze het netwerk van KPN gebruiken, maar de klantenservice van Telfort is een ramp !

Denk er trouwens bij de N96 aan, dat je zowel bij Vodafone, als bij T-Mobile geen “echte”, dwz. digitale Mobiele TV hebt, dit is alleen i.c.m. een abo van KPN beschikbaar.

Bij Voda en T-Mobile kijk je TV via streaming, dit belast de accu meer en het beeld van digitale TV is veel mooier.

• oneeye67

@ Marly,

Ik neem de N 96 puur omdat het een leuke gadgetfoon is en ik nu de n 95 heb dus in principe is het eenzelfde foon.

Wat digi tv betreft ik heb sinds een week of 6 digitenne voor op me laptop, aangezien ik voor me werk door heel t land reis en me lapje meer me minnares is, komt dat digitenne voor op de laptop perfect uit, heb nu TV op 17 # scherm ipv klein schermpje van me GSM, maar thx anyway voor de uitleg.

Oneeye

• JeroenW

Hier in de westelijke randstad geen bereik problemen met t-mobile.

• Da-Is

Ben net (jawel op zondagochtend gebeld door T-Mobile ivm een unlockcode waar men wat vragen over heeft dus ik durf wel te zeggen dat ze echte service verlenen.

• sukkel

neem nooit t-mobile wat een asociale honden zijn dat zeg.

mijn advies laten we t-mobile boycotten en het land uit trappen

• kit

en waar baseer jij je ongenuanceerde mening op?

ik heb nog nooit problemen met t-mobile gehad, sterker nog ben uitermate tevreden.