N 95 trilt niet meer

• oneeye67

Auwch….dat overleeft bijna geen enkele gsm, ben ik bang ;)

• DE_GEKSTE

ja wel als je nog een oude gsm heb wel :)

daar kon je echt mee gooien en bleven het niet

• oneeye67

tja dat weet ik, maar dat waren nog toestelen om allen mee te bellen, als je kijkt wat ze vandaag de dag met hun foon willen doen ?

Kan me vroeger (25jaar terug) herrineren toen ik net in de horeca ging werken als kelner dat er op zakenlunche's hele attachekoffers op de tafel gezet werden met n hoorn eraan, de rest was accu :D

En nu moet je je eigen nummer bellen met n andere foon omdat je m kwijt bent tussen de kussens vd bank ;)

• **josty**

klopt hij heeft het ook niet overleefd,awel…me display niet,geen barst ofzo maar me display ging niet meer aan dus kwestie van nieuw display erin zetten,verders kon ik nog gewoon gebeld worden en zelf bellen,maar dan zonder beeld

heb hem voor 93 euri verkocht en ga nu kijken voor de n96

• oneeye67

Ik ook naarstig op zoek naar de 96.

Zit alleen te twijfelen of me abbo verlengen van Orange huidige TM zie topic bovenin, of tot mei wachten en overstappen op andere provider.

• DE_GEKSTE

ik weet niet waar je werkt weet wel dat je uit rotterdam komt maar op de maastvlakte is tm drama

• oneeye67

Werk nu in Arkel (Gorinchem), en ja ik kom uit Capelle a/d ijssel.

Mijn werk is op tijdelijke plekken door heel het land : Bergen op zoom, Dronten,Brielle, Borselle, Eindhoven, Arnhem, en zelfs bij Risk op de maasvlakte…. om maar even wat te noemen waar ik tot nu toe geweest ben ;)

Met mn Orange altijd bereik gehad en ook me werkfoon wat een gewone TM abbo is.

• Lemco

Ik heb de N96 het is een goed toestel alleen is wel erg traag. Traag als je een SMS krijgt duurt het eeuwen waneer hij het weergeeft. Ook om terug te reageren kan lang duren. De ene keer is hij wel sne dan de andere keer. Verder is hij erg goed. Alleen wel erg vlekgevoellig. Ik heb van de week Mc Guide op de N96 laten zetten, het is een soort familie van TT.

Lemco

• **josty**

is de traagheid geen kwestie van software update…?

• oneeye67

Wilde zeggen mss te weinig geheugen……duhhh ben nie helemaal wakker 16 GB :D

Ik kijk wel, wilde eerst verlengen dat kan van 1.januari Maar twijfel erg om van provider te wisselen, en dat is dan per 1 mei dus alle tijd. Tot nu toe van alle toestellen is de n 96 me favoriet