N 95 trilt niet meer

• oneeye67

Hoi medeforummers,

Het zit me broertje niet mee, eerst een n73 die steeds uitvalt. Op mijn aanraden heeft ie n N 95 (aangezien ik er al 2 jaar probleemloos mee werk) belt ie me vandaag op dat ze N 95 niet meer trilt.

Iemand een hint wat te doen? of langs een NSP gaan en je toestel voor n paar weken moeten missen?

Misschien iemand dit ook mee gemaakt? dat de trilfunktie t niet deed?

Alvast dank voor jullie reactie.

Mvg. Oneeye

• DE_GEKSTE

staat die niet uit het is meschien een stome vraag maar heeft hij al gekeken of hij nog aan staat

• **josty**

hehe zat ik ook net aan te denken :D

• oneeye67

Hihihi, dat was ook mijn eerste reactie ;)

Ben gister bij hem geweest ze verjaardag gevierd pffft nog n kater, heb de foon nu bij me, ga vd week langs NSP om m weg te brengen, doet echt nie trillen. zojuist uitgeprobeerd….

• DE_GEKSTE

oke soms is de oplosing heel simpel en soms ook niet

• oneeye67

Tja en soms zit t erg tegen, heb nu en ze 73 en 95 mee, breng k vd week weg. Hij heeft me communicator nu ff te leen.

• oneeye67

Net van de NSP terug, de 95 is schoongemaakt en hij trilt weer :D

• **josty**

zo broertje ook weer blij…(tot het volgende kwaaltje komt :D )

• oneeye67

Hij mot m nog krijegn hihihi, ga vrijdag weer naar hoogkarspel (torend rijden van R'dam vandaan )

Ach heb de 95 nu zelf bijna 2 jaar en t enige kwaaltje wat ik had is tot 2 x toe me speakertje opblazen….ach hebbie gauw met n vrouw die n luide stem heeft hahahahaha :D

• **josty**

dan heb jij nog een goede,de mijne presteert het om hem van 1,5meter op onze stenen keukenvloer te laten stuiteren.