Nokia N95 of de Samsung 9001 Omnia ?

• oneeye67

@ Lemco,

Ik weet dat de N 96 niet echt veel meer te bieden heeft dan de N 95, vind t alleen n mooi toestel en voor mezelf als “opvolger” voor me N 95.

TV boeit me niet, ben al tevreden met de gadgets die op de N 95 zitten.

Wat ik wel las over de 96 iets over Geotagging van de foto's die je maakt? is dat een leuke extra gadget?

@ Man,

De N95 8GB is een mooi toestel, en oersoonlijk dan zou ik voor die gaan ipv de Samsung,maar nogmaals Samsung is niet mijn persoonlijke voorkeur, al me samsung's afgedankt aan me vrouw en zoon :D

“Maar neemt niet weg dat t een mooi strak toestel is”

Grtzz, Oneeye

• Lemco

Geotagging is best een leuke gadged, als je met de N96 een foto schiet en je bent dan in verbindeng met een sataliet word de plet waar je de foto hebt geschoten vast gelegd op Nokia Maps. Als je bijvoorbeeld dan naar de gallerij gaar en er staat een schoteltje bij en je klikt weergeven op kaart aan dan word de plek weergegeven waar de foto is genomen. Het is thevens een leuke gadged want mocht je naar een onbekende plek toe gaan kun je een foto schieten en die word dan vast gelegd op kaart. Dn kun je er zo naar toe lopen/rijden.

Lemco

• oneeye67

Tnx, voor de info……is idd een leuke gadget

Grtzz, Oneeye

• Toine

Ikzelf ben in bezit van een Nokia N96 en super tevreden. Alles binnen handbereik. Inderdaad vergelijkbaar met N95, maar wat kleiner en moderner. Mijn dochter heb ik de Samsung kado gedaan en wat een ellende zeg. Allereerst ontzettend wennen aan de touchscreen. Even iemand bellen en dan net weer verkeerd drukken. Daarnaast al vrij snel een lekkende accu en als ik andere referenties lees, dan staat Samsung daar bekend om. Ook de fotokwaliteit van de Samsung is ronduit slecht. Ze heeft hem inmiddels kunnen omruilen voor een Nokia N95 en is supertevreden.

Mijn advies: wees verstandig en kies voor kwaliteit: Nokia !