Ik heb zelf een paar weekjes de N96 en idd de N96 heeft weinig meer te bieden dan de N95 8 GB. Het enige is dat het toestel DVB-H Mobile TV, 16 GB dynamisch geheugen leverd, en een ander uiterlijk maar daarmee is dan ook alles ook gezegd. De N96 is een mix met de N78, N81 en N95 8GB. De camera valt zwaar tegen van de N96, het toestel schiet soms wat te fletse foto's en als je overstapt van een N95 naar N96 zie je gelijk dat er een waas op zit. En waarom puur om de kosten te bedrukken. Ook een camera cover en xenon flitser mist. De Verder is de alles gelijk gebleven met de andere N9x broertjes zoals N95 en N95 8 GB. Zie de N96 als een doorontwikkelde N95, met een vernieud menu, verfrissend uiterlijk. Meer is het ook niet. Ik heb de review van Marc Rutten gelezen over de N96 en in zijn ogen is de N96 GEEN opvelger van de N95.
De Samsung i900 Omnia, Omnia betekend in het Latijns voor Alles. En als je alles bedoeld is het ook alles. De i900 Omnia is ook Windows 1e mobiele smartphone met een 5 MP. en ook alles zoals Gezichtsherkenning,Smile-Shot, Beeldstablisator, en Geotagging is megelverd voor de camera. eigenlijk is de Omnia een alles kunner van Samsung alleen schijnt als je een SMS'er bent of iemand die veel tekst invoerd is de Omnia nit echt geschikt. Ook het beeldscherm is maar 65.536 kleuren in plaats van een 1.6000.000 kleurenscherm. En waarom Windows ondersteund het niet, 65.000 is de max. Dus ook afleesbaarheid in de zon is diep treurend. Persoonlijk zou ik voor de N95 8 GB gaan.
Lemco