Bevalt Samsung C450 van Postbank-reclameactie?

• j.rehm

Die kabel, da's inderdaad waar, belachelijke instelling van Samsung! Wel het toestel verkopen, maar de kabel, die veel concurrenten gewoon gratis meeleveren niet beschikbaar hebben.

• Greet

deze kabel is te krijgen op ;

http://www.gsmpunt.nl/resultaten.php?merk=Samsung&model=SGH-C450&productgroep=Data%20Producten

Hier heb ik hem heden ook besteld.

• Henk

Ik kreeg vandaag bericht van Samsung dat ik hem gratis mag omruilen voor een Samsung M150. Sommige C450 toestellen overschrijden een norm voor radiogolven.

• FBFATA1020

Zoals al eerder bericht, zegt Samsung dat de SGH-C450 met kabel

APCBS21SBE/STD met een PC is te verbinden. De door Greet genoemde kabel lijkt een andere. Misschien is deze wel bruikbaar om de C450 via USB op te laden, maar ik ben benieuwd of ook data en met met name foto's via deze kabel naar een PC zijn te halen.

Overigens wordt een aantal C450's door Samsung omgeruild voor een M150. De M150 heeft wsl een andere kabel nodig.

• Elly

Voordat ik het toestel terugstuur wil ik wel mijn foto's veiligstellen.

Overzetten naar de pc kan niet had ik begrepen van samsung maar doorsturen naar 'n email-adres of andere mobiele telefoon lukt ook niet.

Weet iemand raad ?

• winny

Dat wil ik ook graag weten. Hoe krijg ik mijn foto's van het toestel?

• FBFATA1020

De C450 is moeilijk te koppelen aan een PC. Als het toestel geleverd is na 1 september 2008 ruilt Samsung de C450 gratis om in een M150.

Zie <>.

De M150 heeft zowel BlueTooth als een USB uitgang. Dat toestel kun je dus eenvoudig koppelen aan een PC.

• jantje

Waar zit de USBuitgang ?

En ook voor M150 geen datakabel te vinden!

• Greet

Ik had de datakabel =Datakabel USB Samsung APCBS10BBE =

bij gsmpunt.nl besteld voor de C450,Had bij gsmpunt nagevraagd en deze verzekerde mij dat deze ook paste ook op de M150.dat klopte

Heb hiermee al bestanden van en naar de pc gezonden,gaat perfect.

je kunt ook via blue tooth vezenden en ontvangen,heb ik ook al geprobeerd en dit gaat ook goed.

Er zit idd geen usb ingang op.

• Greet

De door mij genoemde kabel was voor de C450 ,mijn toestel is ook omgeruild voor de M150.

Deze kabel werkt ook prima op de M150,ik heb foto's omgezet naar de pc en foto's bewerkt en omgezet naar de mobiele waar ik ze als achtergrond heb neergezet.

deze kabel kan in het oplaadcompartement en de andere kant in de usb ingang.

je hebt wel het programmaatje nodig dat op se samsung site bij de M150 downloads staatnl; Samsung_PC_Studio_322_HD3 (ver.3.2)

er is ook nog een programma op internet te vinden ;20080227185928078_Image_Editor_Setup voor de samsung,die bewerkt de foto's voor op je mobieltje en kan je bv als achtergrond bewerken.