Bevalt Samsung C450 van Postbank-reclameactie?

• klaas

Bij de Postbank kun je een Samsung C450 krijgen als je een spaarrekening opent. Maar ik las ergens dat je daarmee geen foto's naar je computer kunt sturen. Omdat de bijbehorende datakabel niet te koop is. Klopt dat? En hoe bevalt die telefoon verder?

• Marly

Ik heb inderdaad ook gelezen, dat er geen datakabel voor te krijgen is, men beklaagt zich hierover op verschillende sites, maar ik vraag me af, wat men eigenlijk verwacht van een dergelijk goedkoop telefoontje ?

De foto's van een VGA-camera (0,3 megapixel) wil toch niemand op een computer zien ? Die zijn alleen bruikbaar als Caller-ID of wallpaper op het kleine scherm van de telefoon, op een groot pc-beeldscherm zijn ze niet om aan te zien.

Dit zal vast wel een aardig low-budget telefoontje zijn, om mee te bellen en smsen, meer moet men van zo'n goedkoop toestel ook niet verwachten.

• Henk

Ik heb dat toestel via die actie. Om te bellen en gebeld te worden is het een prima apparaat. De radio en camera heb ik nog niet gebruikt en zal dat waarschijnlijk ook niet doen. Ik heb verder het idee dat het apparaat niet in de markt ligt. Ik had het op de marktplaats gezet en het hoogste bod was € 15,00, terwijl er voor € 25,00 beltegoed bij zit. Die € 25,00 moet je betalen om in bezit te komen van dat toestel, maar krijg je dus in de vorm van beltegoed terug. Oh ja, mocht er een liefhebber zijn, hij is te koop…………………………………….

• klaas

Bedankt voor de informatie.

• Tom

ben het helemaal eens met Marly. Word een beetje moe van mensen die dingen verwachten van een gratis telefoontje…t is gewoon telefoon die prima value for money biedt. Want als je een Fiat seicento koopt verwacht je toch ook niet dat ie van 0-100 in 1.5 seconden optrekt?

• M.Delien

7 oktober 08.

Of de foto's nu wel goed zijn of niet beoordeel ik zelf wel.

De foto's kan je transporteren naar een ander mobiel dan heb je er twee.

het was een lokkertje en onbegrijpelijk dat de postbank zich hier voor leent.

• A

LS,

van samsung Datakabel nr APCB520SBEC door gekregen.

A

• iemand die de mobiel heeft

hallo ja ik heb die mobiel hij bevalt me er zit radio ook op heel erg fijn is dat

allen ik vraag me af of er ook blautoet op zit ??

groetjes,de genen die deze mobiel heeft.

• Kees

Blauwe teen zit er niet op

• FBFATA1020

Voor de Samsung SGH-C450 bestaat inderdaad een datakabel. Samsung zegt dat het type APCBS21SBE/STD geschikt is voor de C450. Maar verkoopadressen voor deze kabel kent Samsung niet (wat een ondersteuning!).

Heeft iemand een werkende USB-verbinding met dit toestel? Met welke kabel en welk programma?