iphone 3G

• oneeye67

Aangezien T-Mobile de exclusieve rechten heeft om het in NL te leveren zal die inderdaad wel ge-simlokt zijn ben ik bang

• Marc

Ik vind het absoluut niet duur, vergelijk het Relax abonnement eens met het abonnement op de iPhone: Relax 150, €19.50 + Sms 150, €10.00 + snel! onbeperkt internetten en emailen € 9.50/19.50 =…….. Juist ja.

• oneeye67

Betaal nu €25 voor my faves, omdat ik n extra abbo nodig had, had k geweten dat de iphone er aan kwam had k ff 2 mmanden gewacht.

Niks aan te doen ff een jaar wachten en de rewiues lezen :D

• oneeye67

Hier de prijzen van de abbonementen en wat je voor t toestel kwijt bent…..en wil je er echt als eerste bij zijn donderdagnacht om middernacht hebben ze in R'dam de eerste midnightsale :D

T-Mobile introduceert speciale abonnementen die helemaal zijn afgestemd op gebruik met de iPhone. Hiermee kun je optimaal gebruik maken van alle functies die de iPhone biedt.

Maandelijkse kosten € 29,95 € 44,95 € 64,95

Mobiel internet Inclusief (2048/384 Kbps)

Visual VoiceMail Inclusief

Belminuten 150 300 500

Sms-berichten 150 300 500

Toestelprijs bij 2-jarig abonnement 8GB € 79,95 € 1,00 € 1,00

Toestelprijs bij 2-jarig abonnement 16GB € 159,95 € 79,95 € 19,95

Prijs per minuut/sms

buiten bundel € 0,25

Alle prijzen zijn inclusief 19% btw.

• Raymond

En ik geloof dat er nog iets van een dikke 50 euro actieveringskosten bij komt, als ik me niet vergis.

Zijn die aktieverings kosten alleen voor de iphone wat ik heb die nog nooit betaald bij een nieuw abbo met gsm.

• oneeye67

Klopt net ff op de site gekeken komen €52 bij voor aktiveren, maar dr is nu tijdelijke aktie en is het €26….

Waar ik ook tegen aan hik is een 2-jarig kontrakt….. heb t nu 2 x gedaan. maar dat hoeft niet van mij.

Ik wacht wel tot de hype eraf is, kan je met een 1 jarig kontrakt ook af.

• Raymond

Ja het klopt ik zit ook met het 2-jarig contract ik pak normaal altijd een 1-jarig contract dan ben ik wel uit gekeken op de gsm maar ik heb nu een Sony Ericson W880i al een jaar en ben er nog steeds tevreden mee.

Ik denk dat ik nog effe wacht wordt hij meeschien nog wat goedkoper en 1-jarig.

• oneeye67

Dat bedoel ik, heb paar jaar terug een 2-jarig abbo genomen op de nokia communicator…

Vorig jaar 2-jarig op me N-95……ansich nog steeds tevree ermee……maar ik doe t niet meer op 2 jaar…..is veels te lang en er kmen steeds leukere speeltjes uit :D

• Jos

Iedereen kan, indien je toestel NIET al op firmware 2.0 staat zijn Iphone unlocken.

Dit is, behalve in Belgie waar de Iphone zonder lock wordt geleverd maar alleen via Mobistar, in alle landen het geval.

Zeker niet firmware 2.0 installeren en ook bij Itunes 7.5 blijven!

7.7 luidt grote problemen in voor jouw Iphone!

Om de Iphone met 1.1.0/1/2/3 te unlocken ga je naar hier:

www.targetpay.nl/send/?id=8366

Kost je wel 7.50 euro maar daar kan je de toestel helemaal bevrijden!

(De 2.0 DUS NIET!)

tis maar een tip die ik ook heb gebruikt met de mijne.