iphone 3G

• oneeye67

Nog 10 dagen (11juli) en dan word de iphone 3G door T-mobile in NL geintroduceerd…..

Laat k net vorige maand een T-mob abbo hebben genomen :( dus kan nog ff een jaar wachten…

Graag zou ik van degeen die het toestel neemt de plus en min punten willen horen/lezen.

Op zich lijkt het me een schitterend toestel, ben ook wel tevree met me N 95, maar jah je wilt weer s wa anders he :D

Kom maar op met de revieuws……ja ik weet t ben n beetje vroeg ;)

Grtzz, Oneeye

• Willem

Ik vindt het wel een beetje duur hoor!

Ik denk dat ik dan toch de HTC Diamond of Samsung F480 neem.

Of toch niet???? keuzes….zucht

Bron: http://www.t-mobile.nl/iphone/tarieven.html

• oneeye67

Ja die mail heb ik ook gehad, maar daar zit dan wel onbeberkt internetten bij.

Ik heb nu (ook van TM) onbeperkt internet via een usb stick voor me lapje, maar daar betaal ik €70 voor :D

Dus een iphone voor €30 p.m aan me lapje koppellen is 40 euri goedkoper ;)

• oneeye67

Net mail ontvangen van T-Mobile, er komen 3 soorten abonnementen;

Het is bijna zover: vanaf 11 juli is de Apple iPhone3G verkrijgbaar in Nederland. Exclusief bij T-Mobile.

T-Mobile introduceert drie speciale abonnementen die helemaal zijn afgestemd op gebruik met de iPhone3G. De tarieven zijn:

• € 29,95 per maand (150 belminuten, 150 sms’jes,

Visual Voicemail en onbeperkt supersnel internet binnen Nederland)

• € 44,95 per maand (300 belminuten, 300 sms’jes,

• € 64,95 per maand (500 belminuten, 500 sms’jes,

Bij een abonnement van € 44,95 per maand, is de iPhone er al vanaf € 1,-.

Hmmmmmm……..word is n lief woordje slijmen bij moeders de vrouw :D

• zackary

of geen biefstuk meer :D

• oneeye67

Denk eerder iets anders waar ik dan erg lang naar kan fluiten :D

;)

• de_sjaak

Probleem is alleen dat er een fair use policy is opgesteld, waardoor je dit niet mag doen. dit kan ook gedetecteerd worden. dus jammer joh

• oneeye67

nee hoor, heb dat bij orange ook gedaan aan me lapje gekoppeld en ging prima, was alleen erg traag :D

• Fred

Als ik zo'n Abbo neem, en het nummer aan mjn vrouw geef, kan ik dan mijn vodafone simmetje erin doen of is dat niet mogelijk?

• Marly

De iPhones uit USA en UK die we tot nu toe hier gezien hebben, hadden steeds een simlock, dan zal dat met de T-Mobile versie ook wel het geval zijn.