N95 problemen

• oneeye67

ach inderdaad zijn ergere dingen ;)

Maar gefeli, TT werkend krijgen op de interne GPS……ben je een van de eerste die t lukt….

How did u do that????

en werkt t een beetje? of is de fix net zo langzaam als voor de interne kaarten?

• Marchel

http://www.telecomvergelijker.nl/cat/178/?device_id=1241&thread_id=25633

Marchel.

• Moros

De Fix duurt bij mij wel ff, maar zoals Marchel al beschreef op telecomvergelijker kun je kijken, op google met tomtom op interne gps krijg je ook genoeg hits. Tis niet moeilijk te installeren, wel goed de aanwijzingen volgen.

• **josty**

is er ook een andere manier om toch die GPSd werkend te krijgen?

Want ik kan geen GPRS gebruiken,dus hij kan de positie niet bepalen van me gsm

Ik neem aan dat dit dus ook elke keer geld kost als je wilt navigeren,aangezien hij verbinding maakt via GPRS

• DE_GEKSTE

ff een vraagje maar ik heb de tomtom op me n70 kan ik die ook coppieeren op me n95 en is dat gewoon knippen plakken??

• Marchel

Nee. Tomtom op de N70 is versie 5.2 dacht ik uit mijn hoofd. Voor de N95 heb je echt versie 6 nodig.

Marchel.

• DE_GEKSTE

oke bedankt ga ik die ff zoeken

• Moros

Bij mij gaat er bijna niets vanaf of zelfs niets, niet helemaal zeker. Maar dan praat ik over een cent of 4. Anders moet je toch Sygic od iets anders gebruiken dat kost zeker weten niets,