N95 problemen

• Lemco

Hey Mensen,

Mijn Nokia N95 heeft voor de verandering weer eens poblemen. Zo onverwacht doet de media toets het niet meer ook niet als je het toesel in landscaps modus doe werkt het media geburen niet meer. Dus wat ga je dan doen een back-up op de PC maken, *#7370#en dan 12345 invoeren om het toestel helemaal in de oorspronkelijke te brengen. Nah toen deed de media toets het wel weer, maar toen ik de back-up weer terugzette was ik weer bij voor af aan. Ook MSN was eraf gekikt maar wil er ook niet op. En als je het toestel aan zette krijg je eerst de installatie procces weer. en die is ook niet jofel. Wat is dit voor rampen toestel? En wat kun je eraan doen?

Lemco

• Jim

“En wat kun je eraan doen?”

Op marktplaats zetten en een ander toestel kopen :+

• **josty**

welke softwareversie run je?

• Marly

Wanneer het toestel voor het terugzetten van de back-up weer normaal werkte, is er kans, dat een van je geinstalleerde programma's de boosdoener is.

Zet de back-up eens niet in zijn geheel terug, maar alleen de belangrijkste zaken en kijk, wat hij dan doet.

• Lemco

Ja ik wacht ook op de N96.

Lemco

• Moros

Wat ik gemerkt heb met de N95 hoe meer programma's je erop zet, hoe onstabieler hij wordt. Heb nu alleen Sygic erop en super stabiel en belangrijker alle knoppen werken

• DE_GEKSTE

het blijf nieuw ook voor nokia denk ik

maar in de toekomst zal het gebruik alleen maar toe nemen van zulke telefoons met internet en alle zooi er op

• Moros

Heb er ergens toch spijt van, die nokia n95. Een kleine pocketpc was voor mij beter geweest, nu heb ik nog 17 maanden abonnementkosten en gebruik die nokia eigenlijk puur voor navigatie :( maar ja moest hem hebben.

• oneeye67

ik heb m al net 13 maanden dus nog 11 te gaan, maar geen spijt van…..

Heb er mee geinternet, TV op gekeken, en gebruik me navigatie er op……het enige wat me gebeurde toen ik m net had denk een maand ofzo, dat me speakertje was opgeblazen, maar niet zo gek als me vrouw er in tettert :D

Voor de rest geen vastlopers of wat dan ook, denk dat Lemco een “maandag” morgen model had/heeft….

is sneu en erg maar beter een gsm dan een auto, wat ik dus heb :( nog 2 jaar betalen voor n auto die geen ruk waard is, maar ja shit happens niks aan te doen…

wat de N 95 betreft prima toestel, alleen nu overbodig voor mij heb ander werk en zit met me laptop en een web n walk stick met internet in heel Nederland :)

Volgend jaar maar is kijken voor een smal/plat model Nokia de 6600 slide bv. maar wie weet als de N 96 leuk is en tegen de tijd betaalbaar dat ik toch voor dat toestel ga……

Lemco in ieder geval sterkte en nu maar op de 96 wachten…

Grtzzz…Oneeye

• Moros

Klote man een auto nog moeten betalen, er zijn altijd ergere dingen.

Ik heb gisteren wel Tomtom werkend gekregen met de interne gps ontvanger