voordelig abonnement

• Desiree

Hij doet het hoor!

Joepie!!

• sanne

ow oke..

nu mag je mij vertellen hoe je daar achter bent gekomen. haha

ik zou graag die +15 min bellen willen hebben. heb het wel in gesteld bij 1200. maar als ik *104# doe.. geeft ie aan dat ik geen vodafone blox heb ingesteld.

groetjes sanne

• Desiree

Ik koos eerst voor meerwaarderen met smsjes……als je dan *104# doet geeft hij idd aan dat je geen blox hebt ingesteld. Maar als je dan je gsm opwaardeerd( met 20 euro) dan geeft hij dat wel netjes aan…

• sanne

ow dus je moet dat gelijk doen als je opgewaardeerd hebt….. hums.. waardeer altijd met 20 op. moet even wachten want ik heb nog beltegoed genoeg.

zie je, samen zijn we er wel uit gekomen.

haha

veel sms plezier

groeten sanne

• Desiree

Wat bedoel je met dat moet je gelijk doen?

Ik heb niet meteen *104#gedaan hoor…..Pas de volgende dag…daar zie je dan hoeveem van de 50 smsjes je hebt gebruikt…heel handig…

Idd wat een teamwork! Maar de eer is helemaal voor jou hoor!

• sanne

nee bedoel gelijk als je opgewaardeerd hebt dat je dan 1200 moet bellen en dat dan moet instellen.

zie namelijk niks. maar zal wel goed komen.

greetzz sanne

• Desiree

ooooow nou ik heb eerst het meerwaarderen gebeld via 1200 dus en de volgende dag dus opgewaardeerd.

Ik denk dus dat je het gelijk al kan instellen en zodra je opwaardeerd gaat het in werking

• sanne

hoi hoi

hier was ik weer haha

heb nog wat gevonden

60 halen = 3 betalen

Je betaalt alleen de eerste 3 minuten van elk gesprek naar alle Vodafone en vaste nummers binnen Nederland. De rest van het uur bel je dat gesprek gratis.

Deze BloX is gratis

Aanzetten? Bel 1200 of SMS 60 halen aan naar 4000 (gratis).

dus als je weet dat als die ander ook vodafone heeft bespaard je dat veel.

geloof kost je €1,14 voor een uur naar vodafone of vast bellen!!!!!

greetzz sanne

• Desiree

thnx voor de tip, ik heb dit zojuist ook even toegepast. Nu mag ik dus gaan uitzoeken wie via Vodafone belt…

Heb jij al opgewaardeerd inmiddels?

Groetjes Desiree

• sanne

jaja….

had het dus van te voren al een paar keer geprobeerd, maar wilde niet lukken. totdat ik opwaardeerde. kreeg ik gelijk een sms van meerwaarderen en dan dat ik 15 min belminuten had.

kon precies zien hoeveel ik gebeld had en hoeveel minuten ik over had. was wel snel op haha… maar goed, tis een extratje

weet van de meeste wel of ze vodafone hebben of niet. scheeld toch weer.

greetzz sanne