voordelig abonnement

• sanne

hoi hoi

nee dat hoeft niet eens.

ik heb ook al jaren gewoon vodafone prepaid. en betaal 9 cent per sms. 35 cent per minuut voor te bellen. en als ik naar vodofone nummers of vaste nummers bel hoef ik maar de eerste 3 minuten te betalen daarna is de rest van het uur gratis!

je zou wel over kunnen gaan op dat Z11. als het goed is kun je gewoon je huidig nummer mee nemen.

maar ik zou eens naar 1200 bellen (gratis) en daar luisteren naar wat je tarief is. zonodig kun je dit weizigen.

je kunt ook kiezen voor vodafone meerwaarderen tarief.

je de keuze uit 50 smsjes of 15 bel minuten.

info van vodafone site:

Maak ik automatisch gebruik van het Meerwaarderentarief?

Nee, je moet je eerst aanmelden voor Meerwaarderen. Bel hiervoor 1200 en kies de optie ‘Meerwaarderen’. Je maakt vervolgens de keuze tussen gratis SMS'jes of gratis belminuten. Als je daarna opwaardeert met 20 euro, wordt het gratis tegoed van jouw keuze automatisch bijgeschreven.

desnoods kun je nog altijd even naar een vodafone store gaan

ik hoop dat je hier wat aan hebt.

groeten, sanne

• sanne

hoi hoi

nee dat hoeft niet eens.

ik heb ook al jaren gewoon vodafone prepaid. en betaal 9 cent per sms. 35 cent per minuut voor te bellen. en als ik naar vodofone nummers of vaste nummers bel hoef ik maar de eerste 3 minuten te betalen daarna is de rest van het uur gratis!

je zou wel over kunnen gaan op dat Z11. als het goed is kun je gewoon je huidig nummer mee nemen.

maar ik zou eens naar 1200 bellen (gratis) en daar luisteren naar wat je tarief is. zonodig kun je dit weizigen.

je kunt ook kiezen voor vodafone meerwaarderen tarief.

je de keuze uit 50 smsjes of 15 bel minuten.

info van vodafone site:

Maak ik automatisch gebruik van het Meerwaarderentarief?

Nee, je moet je eerst aanmelden voor Meerwaarderen. Bel hiervoor 1200 en kies de optie ‘Meerwaarderen’. Je maakt vervolgens de keuze tussen gratis SMS'jes of gratis belminuten. Als je daarna opwaardeert met 20 euro, wordt het gratis tegoed van jouw keuze automatisch bijgeschreven.

desnoods kun je nog altijd even naar een vodafone store gaan

ik hoop dat je hier wat aan hebt.

groeten, sanne

• Desiree

Leuk dat je nog even wil reageren.

Ik ben gister nog wat wezen zoeken en ik kwam ook op dat Meerwaarden…

Weet jij of je dat binnen bepaalde tijd moet opmaken? Zo niet dan vind ik dat wel interessant…

• sanne

ik heb het even voor je opgezocht

Je gratis Meerwaarderentegoed is, net als de rest van je tegoed, 12 maanden geldig vanaf de opwaardeerdatum.

zie ook hier http://www.vodafone.nl/prive/klantenservice/veelgestelde_vragen? en dan prepaid en dan meerwaarderen.

• Desiree

Dan ga ik daar gelijk achteraan. Heel erg bedankt voor je hulp!!

Fijne dag nog.

• Desiree

Helaas ik ben 1200 en heb echt geeen idee hoe ik bij meerwaarderen komt…

Ik zal ze eens een mail sturen…

• sanne

1200 bellen dan optie 3 en dan weer optie 3

succes ermee ;-)

• sanne

was het nog gelukt????

• Desiree

Hoi Sanne,

ik heb het nummer kunnen bellen 3 n 3 gekozen en daarna 1 voor sms.

Ik zou een bevestigingssms krijgen maar niet gekregen…

Ik weet ook niet hoe ik nu 20 euro er op moet zetten….Mag dat gewoon via ene telefoonkaart?

• sanne

moet je eerlijk zeggen dat ik het gister ook pas voor het eerst heb gedaan

en ook ik heb geen bevestigings sms gekregen.

er staat dat je *104# zou moeten intoetsten op je gsm en daar zou je tegoed moeten staan. ik krijg er zelf te staan U heeft momenteel geen vodafone blox aangesloten… dus weet het ook niet. maar ik sms in principe al voor 9 cent.

neem aan dat het opwaarderen niet uit maakt. las wel dat het verstandiger is om met 2 x 20 euro op te waarderen dan met 1 x 40. je zou dan 2x kunnen wisselen tussen sms of beltegoed.

groeten sanne