pols telefoon

• Mark

Graag gedaan. heb ook geprobeert ééntje naar Migros te sturen maar die krijg ik terug. Zou niet weten waar ik hem anders moet plaatsen. Je mag me wel een mail sturen en dan zend ik je een foto.

En, ik weet het weer:dat tik-ding heet een stylus.

• ¤lindå¤

• migros

tjah, de titel zegt genoeg denk ik:)

• ¤lindå¤

Mark,vraagje hoe bel je?Met een headset of gewoon via handsfree speaker:)Ik denk toch dat ik voor de witte ga,vind hem onwijs gaaf:)Kan hij op trillen?dus stil zeg maar.

Kan je zelf een beltoon kiezen?

Wat kostte hij je omgerekend in euro's?

• JeroenW

:-) Wie kan er zich knight rider nog herinneren?

• Mark

Je kunt handsfree bellen maar dat is alleen te doen als je in een redelijk rustige ruimte bent. Daarnaast krijg je een bluetooth headset en een headset met draad bij deze gsm geleverd. Daar is goed mee te bellen.

Er zijn meerdere beltoons en volgens mij (heb het zelf nog niet geprobeert) kun je er ook eentje op zetten middels de bijgeleverde usb kabel.

Er zit een trilfunctie op het apparaat.

Aansluiten en bestanden uitwisselen middels pc werkt bij mij alleen goed als ik het horloge uitzet.

Na omrekening heeft hij me 151,47 euro gekost (en dat is incl.de verzendkosten). Redelijk goede prijs dus lijkt me.

Ik moet trouwens zeggen dat de beelden van de camera me bij daglicht niet tegenvallen. Heb al geprobeert via photo bucket te uploaden maar hij pakt hem nog niet.

• migros

Ik mis alleen Turboboost op dat horloge :D.

Ik hebg gekeken op marktplaats en daar wordt het horloge aangeboden voor de prijs van (niet schrikken) 350 euro. Oplichters dus, bij welke winkel heb je het toestel gekocht?

• Mark

Dat is de reden dat ik het hier neerzet. Een beetje winst maken mag natuurlijk altijd maar je moet het niet overdrijven. Ik heb hem aangeschaft via www.ipmart.com, betaling met credit-card bij Pay-Pal.

• desmond

mark kan je mij een mailtje sturen heb een vraag aan je!

mvg

• Rik_Opdam

Ik vind een Autoradio / auto-gps uit www.resunshop.com

Het ziet er goed uit.

http://www.resunshop.com/ProductDescription.aspx?productId=327

Ook een leuke PDA Smart telefoon daar.

maar ik ben nog steeds te overwegen of het kopen van deze man, omdat zij niet kunnen accepteren paypal online betaling …

enig idee?