pols telefoon

• Mark

Voor degene die er belangstelling in hebben:

Vorige week heb ik via internet een wrist-watch gekocht. Hij is via China hier naartoe verscheept. Na vooruitbetaling via Pay-Pal is hij met DHL naar me toe gezonden. Heeft er precies een week over gedaan. Ik heb er iets meer dan $200 (inc.verzendkosten) voor betaald.

Het gaat om een M700 watch phone (wordt ook wel Hyundai w100 genoemd). Er zijn echter meerdere types te krijgen.

Het is een leuk apparaat. Ik ben hem nog aan het uitvogelen maar mijn bevindingen tot nu toe:

-Alleen Chinese handleiding

-horloge werkt met Chinese taal/ Engelse taal

-goede spraak - gehoor kwaliteit

-goede ontvangst

-2 batterijen

-bluetooth headset

-headset met draad

Apparaat wordt geleverd met lader. Is volgens mij een Aziatische. Met een wereldstekker kun je dit oplossen. Die kost een paar euro, wel een stapelbare kopen want de stervormige is niet de goede.

De gsm is iets dikker dan het gemiddelde horloge maar daar staat tegenover dat je geen gsm meer in de zak hebt.

Ik heb hem nog te kort om een goede conclusie te geven maar wilde jullie deze info niet weerhouden.

Onder andere te verkrijgen via www.ipmart.com of www.shopkami.com. Met een beetje google-en vind je meer leveranciers.

Have fun.

• JeroenW

1 vraag nog, heb je invoer moeten betalen?

• ¤lindå¤

Geweldig ding,vooral de roze,maar werkt hij hier met T-mobile?

Ben erg benieuwd,wil hem dan ook gaan bwstellen:)

• JeroenW

Je hebt dit niet gezien?

GSM Networks: 900/1800 MHz

• ¤lindå¤

Dus……..Met T-mobile werkt hij niet?

• Mark

Ik heb geen extra toeslagen of belastingen betaald.

Hij werkt wel met T-mobile.

• JeroenW

¤lindå¤ schreef:

>

> Dus……..Met T-mobile werkt hij niet?

Dus…………. met t-mobile werkt hij wel!

• migros

Die ga ik dus lekker halen. Die M700 lijkt me perfect. Alleen zie ik geen plaatje van hoe groot ie eruitziet als ie aan je pols hangt. Kan je ergens een plaatje plaatsen?

• Mark

Migros,

Heb je een foto verzonden. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Nog een even update voor wat betreft de telefoon:

- camera is leuk maar verwacht geen hoge kwaliteit beelden. Zeker niet als je weinig licht in je omgeving hebt.

- batterij doet het goed. Ik loop er nu al twee dagen mee. Het is dus niet zo dat je hem elke avond op hoeft te laden. Zelf bel ik niet veel. Daarnaast is er nog altijd de reserve batterij.

- smsen doe je middels het touch screen. Is goed te doen maarhou wel rekening dat het ontzettend kleine lettertjes zijn waar je mee moet werken.

-Ik heb inmiddels beschermfolie op het scherm zitten. Werkt prima en een aanrader voor een ieder.

- er zit een pen (weet even de exacte naam van dat “tik-ding” niet meer) verwerkt in het polsbandje.

• ¤lindå¤

thanx voor de foto:)