Abbo en toetsing BKR

• Willem

Hoi Marga je gebruikt 2 namen: Marga en Anoniem, dat hoeft toch helemaal niet?

• sjaak

Idd, het is wel heel makkelijk om anoniem mij de schuld te geven. Doe es ff normaal!!

• JeroenW

Sjaak, waarschuwing, dit hoeft niet zo.

• JeroenW

http://www.bkr.nl/beschikbaar_stellen/f4.html

BKR is niet de enge, mysterieuze organisatie die sommige mensen vermoeden. Het is een gegevensverzameling die netjes is aangemeld. Je hebt in dit land het recht om te zien wat een organisatie over jou heeft opgeslagen in hun systemen. Hiervoor mag een kleine vergoeding gevraagd worden.

• Willem

Heb jij belangen bij het bankwezen, moeten betalen voor inzage in je eigen gegevens het moet toch niet gekker worden. Maar ja banken zijn oppperwezens lijkt het wel, als jij op geld zit te wachten van de bank betalen ze niks zitten zij te wachten dan betaal je je blauw aan rente per dag. Vandaar die grote en mooie gebouwen van de banken. Sorry off topic maar ik moest het even kwijt.

• Anoniem/Marga

Sorry, ik ben inderdaad Marga, ik deel deze PC met mijn dochter en die reageerde op een ander forum als anoniem.

Vandaar. was mijn naam vergeten aan te passen.

Exuses hiervoor.

Marga.

• JeroenW

4,50 is een vrij redelijk tarief vind ik. En wat belangen betreft, ik heb de goedkoopste bank uitgezocht die er is, kan jij dat ook zeggen?

• Marga

T-mobile heb ik gehad, en daar had ik in huis dus helaas geen bereik mee.

Telfort ben ik ook niet echt over te spreken.

Nu bij Vodafone ook al geen bereik, ( en toen ik overstapte heb ik het laten controleren hoe het beeik hier was, en volgens de winkelier was dat wel het geval..) ..( niet dus achteraf) dus daarom dacht ik, ik stap over, neem een goedkoper abbonement, met hopelijk wel goed bereik.

Heb nu een prepaid kaartje besteld, het is niet anders.

• gerard

Zelfs dat is tegenwoordig veranderd. Je moet tegenwoordig een formulier by de bank halen welke je ingevuld by de bank moet inleveren en de bank stuurd het formulier op naar het bkr. waarvan je weer bericht thuis krygt. Het bkr geeft tegenwoordig telefonisch geen inlichtingen meer omtrent je status.

• zackary

dat zeg ik toch?

de bank vraagt de gegevens voor je op.

telefonisch hebben ze nog nooit gedaan.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.