Abbo en toetsing BKR

• Marga

Hallo,

Ik heb zojuist een nieuw abbo afgesloten bij Hi van KPN

Nu is dat binnen 24 uur geregeld staat er. Maar mijn vraag is doen zij een toetsing bij de BKR als je een abbo afsluit?

Ik heb namelijk tijdens een scheiding door heel veel problemen een achterstand opgelopen bij een doorlopend kediet. (wat op ons beiden naam stond en hij zijn deel niet betaalde. Inmiddels is dat weer opgelost, maar sta dan wel geregistreerd.

Heeft dat gevolgen op dit abbonnement?

Ik hoop op een antwoord waar ik iets mee kan. ( ik heb niks aan verwijten snap je )

• Marga

Iemand?

• sjaak

Eigen schuld!!

• Erik

Waarom zo ongeduldig? Als je even wat moeite had gedaan door op de website van BKR te kijken had je het antwoord al geweten. En waarom niet even die 24 uur wachten…?

• Paula

Hallo marga,

Als het goed is sta je nog wel in de BKR toetsing maar er zal achter je krediet een herstel code staan(H) of er staat een einddatum van je inlossing.

Vanaf die datum gaat dus je 5 jaar in en na die 5 jaar word hij eraf gehaald.

Ondanks dat zul je gewoon een abb. kunnen afsluiten voor een telefoon.

P.S.

SJAAK? schrijf alleen wat in dit forum waar mensen wat aan hebben je weet niet eens het hele verhaal van marga dus laat haar lekker in haar eigen waarde wil je!!!

• Anoniem

Inmiddels is de deal al geannuleerd.

Ze kijken daar dus wel naar.

Heb inmiddels een prepaid besteld. Het is gewoon pech, maar geen ramp hoor.

Ik wist trouwens niet dat je zelf bij de bkr kunt kijken?

@ Sjaak:

ik hoop voor jou dat je zelf nooit in zo`n situatie terecht komt, dan weet je pas wat het is. Je kent mijn situatie niet dus eigen schuld roepen is erg makkelijk.

Maar ja, helaas dat soort types blijf je houden.

Ga me er verder niks meer van aantrekken, want ik weet beter.

• Anoniem

Oh , Paula dank je wel.

Helaas is het abbonement toch niet doorgegaan. Ik denk wel dat ze er naar kijken.

De 5 jaar zijn nog lang niet om :(

Bedankt voor je berichtje, en je begrip.

• Jim

Klopt, de providers kijken weldegelijk naar een BKR registratie. Een abbonement is een financiele dienst namelijk.

• Anoniem

Ja inderdaad, maar niet getreurd, ik neem nu een prepaid.

• zackary

hey Marga,

Je kunt zelf ook niet bij het BKR kijken, alleen op hun site naar algemene info.

Wil je persoonlijke gegevens en bkr noteringen van jezelf inzien, dan moet je naar je bank en die kunnen je gegevens opvragen. kosten 5 euro of zoiets.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.