F**K KPN!!!

• Lemco

Jongens waarom steken jullie je tijd en energie nog in zulke personen. Ik had al afgehaakt, en links laten liggen. Ze moet immers blij zij dat jullie haar proberen te helpen niet waar, na als ze dwars wil liggen moet ze het zelf maar weten, dan is het gouw bij mij van RUR (Red Uw Reet)

Lemco

• istanbullu

Je bedoelt Red Haar Reet:D

Lekker anaal:D

• pinokkia

Je kan wel gal spugen op kpn. Maar het is je eigenschuld, want je had je huiswerk beter moeten doen. Internet is heel veel om op tezoeken over dat merk en type

Als je dit soort dingen niet kan zeggen zonder te schelden zeg 't dan niet.

• Lemco

Stomme doos zal je bedoelen, iedereen weet Google te vinden, maar zulke mensen niet. Weetje ik laat zelke reacties mooi blauw blauw, en ga zulke lui mooi niet helpen, en over tevredenheid wordt bij haar niet veel gesproken.

Lemco

• Pinokkia

Je hebt volkomen gelijk Lemco. Laat voor de rest maar wijs mijn mond houden.

• Sjors

een ding geleerd hoop ik: niet bezig houden met zaken waar je geen verstand van hebt

• Lemco

Ach lieve mensen, jullie weten wie het zegt, beter dat zij het zegt dan een met z'n volle verstand. En we kunnen toch immers een schop van een ezel verdragen nietwaar. Ik hoop dat de discussie hiermee snel is afgelopen.

Lemco