F**K KPN!!!

• Jessica

Hallo allemaal,

Ik wil even mn gal spugen over die godvergeten kl*te KPN!!!

Ik heb een Imode toestel, Moto slvr 7li en daar kan de software niet vanaf

gehaald worden, omdat ik T Mobile heb, moet dat er dus af, want ik kan natuurlijk niet met KPN/Base op internet, als ik een T mobile abbo heb..

Motorola gebeld, kunnen niks voor me doen…KPN zegt doodleuk dat die software er opzit en niet eraf gehaald kan worden..!!!

Gloeiende!!!! ik heb die telefoon gekocht, voor mn werk moet ik nl vaak op internet en bluetooth gebruiken, vorige eigenaar zei me dat ALLE providers erop konden, dus niet alleen voor sms-bellen maar ook Wappen etc etc.

Zit ik dan nu echt met een voor mij nagenoeg waardeloze gsm…

Is er iemand, die dit dus tegen kan spreken en mij nog kan helpen….

Ben er beetje radeloos van onderhand….pffff

Groetjes Jessica

• erosnl

hallo

zoals je al aangeeft ik citeer (vorige eigenaar zei me dat ALLE providers erop konden, dus niet alleen voor sms-bellen maar ook Wappen etc etc.)

dus even langsgaan bij die beste man

daar staat kpn los van

gr erik

• Jessica

ja weet ik, maar een medewerker van de kpn zei me dat t wel kon, bel ik trug om t type door te geven (merk wist ie al) en krijg een collega van hem, die zegt kan niet,doen we niet…nou vraag ik je toch.

en die vorige kerel heb ik al gemailt, maar die geeft niet thuis natuurlijk…gezien hij in groningen woont…laat maar zou ik zeggen

maar goed…tis zo blijkbaar…

• JeroenW

Ik zie niet waarom dit aan kpn zou liggen. Alle providers hebben “branded” toestellen. Het is jouw eigen fout dat je je zomaar een kpn branded telefoon laat verkopen. Maar goed, KPN de schuld geven is uiteraard makkelijk.

Vraag ‘s aan een unlocker die goed is in motorola of ’ie hier wat mee kan. Oh, en als je dan toch op pad bent kun je meteen een nieuw toetsenbord halen, bij deze is de shift stuk.

• istanbullu

Volgens mij is je al eerder aangeraden om naar de simlockboer te gaan en er originele software op te zetten.

Blijkbaar is luisteren een gave bij jouw:?

• Jessica

Typisch mannen heh…zitten te zeiken tegen je over wat ik wel en niet moet doen.

Heb t toch zelf vernomen van KPN, het kan eenmaal niet, klaar.

Moeten ze niet eerst zeggen dat het gewoon wel kan.

Aan jullie domme reacties heb ik ook niks blijkbaar, in plaats van iemand te helpen

zitten jullie te zeuren,blegh, laat ook maar, bedankt voor….NIKS…?

• Flower power

Opmerking van een vrouw dan?

Het is vervelend maar het is zo.

En de “zeikende mannen” hebben toch advies gegeven?

Je bent niet snel tevreden he.

Oh ik weet al wat je wil. Jij wil dat we allen zeggen wat een K*T KPN ofzo. Dat valt in jouw straatje.

• Bart

Als je dan een andere gsm gaat kopen, koop dan gelijk een nieuwe persoonlijkheid en gelijk wat hersens.

Het zal je leven een stuk aangenamer maken en dat van ons ook.

• Marouf

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• istanbullu

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

mijn idee