Ik heb nooit zo een slechte administratie gezien

puur diefstal

——–

Sinds 3 Oktober 2013 ben geen klant meer van youfone

meerdere malen geschreven nar Youfone en geen resultaat.

antwoord dat ik gelijk heb en dat ik binnen 2 weken antwoord ontvang. leugens

meerdere malen gebeld geen resultaat.

Nu zijn we in de maand Juli 2014 en het bedrag dat onterecht van mijn rekening afgeschreven nog niet terug gestort.

bedrijf heeft slechte klanten service

geen bezoek adres

beloftes niet na komen

mijn advies aan klanten van youfone automatisch afschrijven stoppen zodra het contract beëindigt

en goed opletten op facturen online

————————

*hier onder treft u een van de reacties van youfone ( niet na gekomen)

Van: noreply@youfone.nl

Datum: 9 januari 2014 10:00:06 CET

Aan: xxxxx@yahoo.com

Onderwerp: Ticket: 305487 Youfone klantenservice

Geachte heer XXXX,

Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen.

Wij hebben uw facturen doorgezet naar de desbetreffende afdeling. Zij hebben laten weten dat de bedrag die onterecht in rekening zijn gebracht worden binnen 14 werkdagen aan u gecrediteerd.

Hopend u zo voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team Youfone

LET OP! Reageer niet op deze e-mail! Is de vraag nog niet beantwoordt, neem dan contact op met de klantenservice of stel de vraag via MyYoufone.

Onze klantenservice is op werkdagen (maandag t/m vrijdag) bereikbaar van 09.00 tot 18.00 uur op telefoonnummer 1200 (gratis) en anders is Youfone bereikbaar op 0900 – 698 3663 (35 cent per gesprek plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon).

www.youfone.nl