Vodafone heft maling aan zijn klanten

  • Rien

    Al diverse jaren heb ik een abonement lopen bij Vodafone. Nooit geen problemen gehad en altijd tevreden geweest. Omdat ik weinig mobiel bel had ik dit contract via een aanbieding bij de anwb afgesloten.

    Helaas werd de samenwerking tussen de ANWB en Vodafone beeindigd en moest ik gaan kijken wat ik zou gaan doen. Nog contact gehad met Vodafone maar wat hun mij konden bieden was voor mij gewoon te duur. Ik heb toen een contract bij T-Mobile afgesloten.

    Ik had gekozen voor nummerbehoud en mijn contract zou ingaan binnen drie maanden en zodra mijn contract bij Vodafone afliep, dat was 11 september. Tot mijn verbazing kreeg ik echter van T-mobile een SMS dat ik per 29-07-2013 weg kon bij Vodafone.

    Nu krijg ik echter de laatste rekening binnen van Vadofone en ik viel van min stoe, ik moet de volle mep betalen van 29-07-2013 t/m 11-09-2013, zelfs de actiekorting die ik had is vervallen. De medewerking die ik bij Vodafone kreeg was schandalig, kort samengevat niet zeuren gewoon betalen. Vodafone geeft een nummer gewoon aan een andere provider zonder mijn toestemming in de contract periode. Ander providers nemen eerst contact met je op en geven aan dat dit niet mag of dat je het anders moet afkopen.

    Vodafone dus niet. Gelukkig gaat T-mobile nu deze kosten op zich nemen, iets wat ik dus zeer klantvriendelijk noem. En wat Vodafone betreft, hier gaa ik dus nooit mee rnaar toe. ok zal ik het abonement van mijn vrouw gaan beeindigen zodra het afloopt bij Vodafone.

    En als er ooit iemand wilt overstappen naar Vodafone zal ik dit zeker afraden!!!!!!

  • **josty**

    ik ken het probleem,dit is bij meerdere (grote) providers zo

    maar werd je bij het afsluiten van het contract bij t-mobile niet verteld dat men de eventuele boete voor je zou betalen?volgens mij is dit redelijk normaal als men een nieuwe klant is.

    Sommige bedrijven (waaronder vodafone) zijn wat dit soort zaken betreft behoorlijk agressief naar hun exklanten toe,dit vind ik ook geen stijl

    Helaas kan je er niet meer aan doen dan het te posten op een forum,zoals nu

    Maar gelukkig is het allemaal netjes opgelost!