Samsung Galaxy S2 gaat niet meer aan

  • SCstark

    Hallo,

    gistermiddag viel mijn S2 uit, toen ik thuiskwam heb ik hem aan de lader gedaan, maar dat heeft niet geholpen, ( dat zou het normaal gesproken wel doen) later heb ik geprobeerd om andere batterijen in mijn toestel te doen, de batterijen waren allemaal volgeladen, dus het ligt waarschijnlijk aan mijn mobiel, hij toont nog steeds geen reactie, ook niet als ik hem probeer te resetten ( home, power en volumeknoppen ingedrukt) Ik heb ook voor een tijdje de batterij eruit gehaald, en ook juist mijn mobiel voor een tijdje aan de lader gedaan, dat hielp ook allemaal niet, ik ga dit weekend even langs de winkel, maar heeft een van jullie misschien een idee wat ik nu zou kunnen doen? of wat het probleem kan zijn? mijn mobiel is niet in contact geweest met water, en is de laatste tijd ook niet gevallen. Hij is inmiddels wel ongeveer anderhalf jaar oud, maar hij was in een redelijk goede staat, dus ik zou graag willen dat het probleem opgelost zou kunnen worden, iemand een idee?

    Mvg,

  • Erik

    Zit er een geheugenkaart in? Haal die er dan eens uit.

  • SCstark

    Nee, ik heb geen geheugenkaart in mijn mobiel

  • NIcoline

    En? wat was er mee aan de hand? is het nog gaan doen?

    Ik heb sinds gisteren exact hetzelfde probleem. Nieuwe batterij geeft nog steeds geen enkel teken van leven…

  • gvandijk77

    En, SCstark en Nicoline, is het probleem opgelost? Zo ja, wat was het probleem? En hoe is het opgelost? Ben hier wel benieuwd naar.

  • FatosSert

    Nee, het is helaas niet opgelost, mijn mobiel heeft sindsdien niet meer gereageerd en in de winkel konden ze het ook niet repareren, ik heb inmiddels gewoon een nieuwe mobiel moeten kopen