Geld lenen voor nieuwe gsm goed idee ?

  • Geldlenen

    Nieuw mobiele telefoon aanschaffen maar er geen geld voor liggen. Het is mogelijk om via een persoonlijke lening een nieuwe gsm te financieren. Maar is dit verstandig ?

  • Eva

    Nee! Dat is dan geen goed idee. Kies dan eerder voor een sim only aanbieding en zoek op internet of marktplaats ofzo een losse telefoon. (tu)

  • **josty**

    en toch zijn er zat mensen die hier intrappen eva

  • zackary

    Wat een gelul zeg, als je iets niet kunt betalen ga er dan voor sparen.

    Dit is één van de dingen waarom zoveel mensen nu tot over hun oren in de schulden zitten.

    Wees gewaarschuwd beste mensen!

  • **josty**

    hebbe hebbe hebbe zackary…je weet toch >:D<

  • zackary

    Ja oke, ik weet het. Ben zelf ook gevoelig voor gadgets en electronica. Maar momenteel even pas op de plaats voor mij. In maart mag ik weer verlengen, maar mijn Galaxy S2 functioneert nog prima. Daarom ga ik over op een verlenging met sim only. Ga ik van 40 naar 12,5 euro pm. incl 500 mb. Op de zaak en thuis wifi dus vul maar in.

    En als de S2 het begeeft dan koop ik een toestel los. Heb wel zin aan de Lumia 920 :D

  • **josty**

    voor mij voorlopig na deze gsm geen nokia meer,heb me E7 nog geen 2 jaar en wil al niet meer opladen,kostte me weer 65 euro om te laten maken…

    vind de kwaliteit van nokia een beetje bras worden,en die windows software ook ontzettend saai eruit zien

    ik neig naar Android…of nokia moet echt iets aan hun software gaan doen (wat ik de komende 5 jaar niet zie gebeuren)

  • Preweet

    Geld lenen voor een nieuwe telefoon lijkt mij niet verstandig! Op televisie worden we doodgegooid met de reclame: Geld lenen kost geld! Pijnlijk, maar toch waar. Een nieuwe telefoon aanschaffen is enkel een luxe en ik zou er mee wachten. Je kunt tegenwoordig al heel goedkope smartphones krijgen bij een sim only abonnement. Even een maand sparen en je bent er al!