Nieuw mobieltje met goedkoop abonnement

  • Agnes

    Tot nu toe gebruikten mijn man en ik een prepaid telefoontje: simpel, geen toeters en bellen.

    Dat beviel goed maarrrrrr…

    We hebben alles van UPC.Ook dat gaat goed (afkloppen).

    Maar heel soms is er een storing en dan hebben we geen internet, telefoon en tv.

    Om het mobieltje gaat het nu.

    Mijn man heeft afgelopen vrijdag een auto-ongeluk gehad.

    Auto total loss, man is er goed vanaf gekomen.

    Even met een taxi naar het ziekenhuis, daar duurde het lang,mobieltje vergeten natuurlijk, dus met een taxi snel terug naar huis en van huis uit met de UPC -lijn- telefoon gebeld naar politie en de verzekering.

    Verdikke….storing.

    Dus het mobieltje gepakt en prepaid gebeld.

    Ik redde net een paar telefoontjes.

    Dus ik ben het zat, dat prepaid gedoe.

    Ik zou heel graag een abonnement mobieltje willen hebben, maar zonder internet of andere toeters en bellen en het liefst zo goedkoop mogelijk.

    Ik heb gezocht op internet, wat er zoal te koop is.

    Sjonge….das een bos met veel bomen.

    Ik koop liever niet online, maar zou graag een indicatie willen hebben.

    Ik oriënteer me eerst liever hier, dan dat ik direkt naar de diverse belwinkels stap en me (weer) te snel laat overhalen.

    Wie geeft deze oudere dame;) een duwtje naar een leuk maar simpel mobieltje en een betaalbaar abonnementje?

    Gr.

    Agnes

  • Erik

    Het is onzin voor dit soort zaken een abonnement te nemen. Volgens mij heb je gewoon de verkeerde prepaidprovider. Kijk eens op www.simyo.nl. Hier kun je je beltegoed automatisch op laten waarderen, zodra je onder de 5 euro komt.

    Kijk ook eens op www.hollandsnieuwe.nl

  • Agnes

    Bedankt voor je reply.

    Onzin?

    Mwah.

    We hebben nu Telfort en die waarschuwt als we nog maar € 2 beltegoed hebben.

    Das tekort.

    Als je in een situatie komt waarbij je snel moet/wilt handelen is het opwaarderen kostbare tijd die je niet wilt/kan/mag verliezen.

    Maar ik heb toch even gekeken op Simyo en ben eruit.

    Gr.

    Agnes