Ik heb een abonnement bij T-Mobile wat eigenlijkeen oud Dutchtoneabonnement is, hiermee waren zij toen een van
de eerste waarbij je het beltegoed kon meenemen. Ik was toendertijd internationaal chauffeur en had van de meeste
landen een pre-paid kaartje waar mijn naaste dan naar toe belde in NL belde ik vrij weinig dus het beltegoed liep zo
langzaam op. Afgelopen December heb ik een Samsung Galaxy gekregen waar ik een redelijk goede ontvangst had
op mijn woonadres (Lelystadhaven) tot zo'n week of 3 geleden toen was de verbinding op de begane grond weg, de
rest van het huis en buiten geen probleem. Nadat ik een mail hierover had gestuurd naar T-Mobile namen zij contact
met mij op. De verklaring zou volgens hun zijn dat de 3G mast het grote aanbod niet aan kan en een verbetering zou
op korte termijn niet gerealiseerd worden en hun oplossing naar mij toe was werkelijk geniaal, ik moest maar een
andere provider nemen en het opgebouwde beltegoed (zo'n 280 euro) zou ik dan helaas kwijt zijn, trouwens als ik
mijn abonnement bij T-Mobile verander ben ik het ook kwijt. Een bijkomend probleem is dat ik op een transplantatie-
lijst sta bij het UMCG Groningen wat inhoud dat ik 24 uur bereikbaar moet zijn !!!! Dus m'n GSM ligt boven aan de trap
en dan maar hopen dat ik hem hoor overgaan. Zo ik heb het even van mij af geschreven en als iemand een tip of
oplossing heeft ik houd mij aanbevolen. Hans