Jullie mening:Apple wint rechtzaak vs Samsung

• **josty**

Ik vind het grote onzin van Apple om Samsung te verbieden gsms te maken die op hun Iphone lijken

Spijtig dat nu de Galaxy (1,2, en ACE) versie van Samsung vanaf 13 september niet meer verkocht mag worden door winkels

Niet dat ik van Samsung hou maar ze waren een keer lekker op dreef met het maken van goede gsms en dan komt Apple ff om de hoek janken

Jullie mening…?

• zackary

Hoi Josty,

Met een redelijk simpele aanpassing in Android is het patentprobleem opgelost, en volgens Samsung blijven de telefoons dus gewoon verkrijgbaar.

Niet zo'n groot probleem dus Samsung komt op deze manier toch als winnaar uit de bus.Patenten zijn er natuurlijk niet voor niets, maar eindelijk is er concurrentie

voor de Iphone zoals de Galaxy S2 en HTC sensation en wat doet Apple? Juist, verbieden via de rechter.

Apple is gevaarlijk bezig met zijn heksenjacht tegen meerdere bedrijven. Veel mensen beginnen een afkeer te krijgen van Apple en zullen overlopen naar

Android. Dit proces is al aan de gang als je de geluiden uit de telecomwinkels moet geloven.

Dit betreft niet de fanboys, maar neutrale mensen die nu bewust geen Apple producten meer zullen aanschaffen.

Apple heeft een boemerang effect geschapen die ze veel potentiele klanten zal gaan kosten. En terecht! De arrogantie druipt er vanaf.

zackary

• Jasper

hoe zou jij het vinden als jou product wordt na gemaakt het gaat er ook om wie er meer telefoons gaan verkopen

• **josty**

nou dat op elkaar lijken vind ik persoonlijk nog reuze mee vallen

dan lijken alle nieuwe smartphones wel zo'n beetje op elkaar

• zackary

Hoi Apple fanboy!

Je moet je beter inlezen. Volgens de rechterlijke uitspraak lijkt de Galaxy niet op de Iphone. Dit gaat om de wijze van foto's bekijken in de gallerij app van android.

Als Samsung dit aanpast middels een update is het goed.

Het gaat er ook om wie er meer telefoons gaan verkopen zeg je.

Dat klopt, als de Galaxy lijn geen succes was geweest had je Apple echt nergens over gehoord hoor.

• zackary

Ik heb net twee potloden van verschillende merken naast elkaar gehouden en wat denk je!? Ze lijken sprekend op elkaar, ik ben benieuwd wanneer Bruynzeel en Faber-Castell elkaar in de rechtzaal zullen treffen…

• Ziggy

Hoorde het nieuws op de radio en schrok er van, geen Samsung Mobieltjes meer te koop vanaf 15 oktober.

Ik had mijn zinnen zo gezet op de Galaxy S 2 en in November loopt mijn abonnement af en mag ik een nieuw toestel kiezen. Dat werd 100% de Galaxy S 2. Hopelijk kan dat nu nog. Maar als ik zo de berichten lees, gaat Samsung er gelukkig wat aan doen.

Groet van Ziggy.

• zackary

Tuurlijk, de Galaxy S2 zal gewoon verkrijgbaar blijven. Alvast succes met het toestel, je zult er geen spijt van krijgen.

zackary

• Marco

Your blog is amazing. Thanks for the valuable information. Solar