Wifi

• Roos

Hallo, heb een samsung galaxy ace S5830 aangeschaft alleen lukt het me niet om wifi erop te krijgen en kies voor ‘handmatig WLAN toevoegen’ - 'Netwerk SSID, daar vul ik de sleutel van de modem - zet beveiliging op WPA/WPA2 PSK en daarna vraagt hij om een wachtwoord. Weet iemand wel ww je daarvoor nodig hebt?

• Michuas

Hallo Roos,

Dat is erg gemakkelijk hoor :-)

Gewoon hetzelfde wachtwoord waarmee je je computer / laptop / tablet mee aanmeld op je modem !

Hopelijk weet je dat nog ;-)

Suc6 ermee !

Groetjes,

Michuas

• Roos

Ik heb het geprobeerd maar lukt niet. Bedoel je dat het ww hetzelfde is als het in te vullen Netwerk-SSID? Of moet je bij Netwerk-SSID de naam met nummer eraan gekoppeld invullen? Dit is niets voor mij. Hoop dat je me nog even wat aanwijzingen kan geven. Bedankt!

• **josty**

als het goed is zit er op de onderkant (of zijkant) van je router een stickertje met een aantal codes

als er een code bijstaat met de tekst WPA2-PSK: dan moet je deze code invullen,die er dus achter staat (let op hoofdletter gevoelig!)

• Roos

Ik begrijp de samenstelling en gevoeligheid cijfers/(hoofd)letters. Maar waar moet ik wat invullen, heb naar mijn idee alles geprobeerd. Wat ingevuld moet worden is:

Netwerk -SSID: moet dat ThomsoB5EE23 zijn? Dat is de netwerknaam

Beveiliging: WPA/WPA2 PSK

Wachtwoord: moet dit dan de sleutel zijn van de router?

Ik zie graag je reactie.

• Roos

Ik ben eruit, bedankt!!

• **josty**

mooi zo(tu)

• Marco

Enjoyed reading this. Very informative and engaging. Thanks for sharing. Solar