Welke telefoon geschikt voor What's App, Msn ect.

• vickss

Beste mensen,

Mijn Blackberry Bold 9700 heeft het begeven, het beeld is wit en doet niets meer, ook niet na veelvuldig resetten

hij heeft ookal het e.e.a meegemaakt zoals in water gevallen en bellenblaassop, maar allemaal overleefd nadat

hij gedroogd was, hij is ookal vaak gevallen, dus dit zullen wel de redenen zijn.

Ik wil graag een nieuwe BlackBerry máár ze zijn allemaal met die nieuwste software en dan is het hele menu

écht alles anders, ik ben die ena laatste versie gewend en vind ik ook veel handiger, dus daarom twijfel ik enorm.

Ik ben eens gaan rondneuzen wat er meer op de markt is wat toch de BlackBerry looks heeft en voornamelijk

het toetsenbord, dus ik zag het e.e.a van Nokia en Samsung maar ik kom er maar geen wijs uit, mijn vereiste

is What's App en Msn en Hyven.

Wie is een op de hoogte van telefoons die zeer zeker What's App en msn kunnen maar dan weer een zacht prijsje

max. 200 euro, iets meer mag ook wel weer als het een multifunctioneel toestel is, want als je eenmaal zolang

een BlackBerry hebt gehad wil je eigenlijk bijna niets anders meer.

Hoor het graag !

Groetjes

• gsmshops

Elke modern toestel met Android/iOS ondersteunt die applicaties wel. Maar onder Eur 200 is wel moeilijk. Of je moet genoegen nemen met een ouder model, bijvoorbeeld iPhone 3GS. Met toetsenbord maakt de keuze nog wat moeilijker. Ik denk dat je moet kiezen tussen hogere kosten of ouder model….

• vickss

Heb bb bold 9780 al in bezit inmiddels, eenmaal bb altijd bb, bedankt !

• zackary

vickss Schreef:

——————————————————-

> Heb bb bold 9780 al in bezit inmiddels, eenmaal bb

> altijd bb, bedankt !

Daar zijn de meningen over verdeeld, maar goed. Veel plezier met je nieuwe BB

• Paul Bos

http://www.samsung-galaxy-s3.org

De samsung Galaxy S3 sowieso…

• Marco

Very informative and well-written post. Thanks for sharing with us. Solar