Samsung Galaxy S

• zackary

Hallo mensen,

Ik mag onderhand verlengen, of overstappen natuurlijk. Ik heb belangstelling voor de Galaxy S die ik gratis kan krijgen met een 1 jaar abbo.

Of de Galaxy S 2, met een 2 jarig abbo gratis. Twee jaar is eigenlijk weer net te lang vind ik. Wat zouden jullie doen?

Iemand ervaringen met de Galaxy?

• **josty**

zijn er geen reviews van op (nederlandse) websites?(nieuwemobiel.nl)

probeer anders eens youtue uit voor het bekijken van reviews…

• fredraket

ik heb begrepen dat de samsung galaxy s2 niet alleen een stuk beter is dat de galaxy s maar op het moment de beste smartphone is. ook beter dan bijv. de iphone 4… zelf zou ik liever 2 jaar vastzitten aan de top smartphone van dit moment dan 1 jaar vastzitten aan een verouderd model…

waarom kijk je niet op een telecom vergelijkingssite wat je opties zijn? kijk bijv. eens op infoon.nl. daar vind je info over de samsung toestellen maar kun je ook meteen prijzen vergelijken van de verschillende abonnementen..

succes met je keuze.

gr. fred

• zackary

Dank je Fred,

Heb inmiddels een week de Galaxy S2 en ben uitermate tevreden. Ding is erg snel en display is ragscherp.

Android is erg gebruiksvriendelijk met veel handige apps.

• fredraket

goede keuze!

• tamara1970

Ik heb een vraagje over de galaxy 2, althans, om online te bestellen. Ik wil deze telefoon ook graag, maar zie dat je bijvoorbeeld bij de phonehouse bij moet betalen voor de mobiel, nu zie ik op verschillende sites dat je hem ook geheel gratis kan krijgen bij bepaalde abo's, maar hoe kom ik er achter waar ik zeker een vertrouwde website heb?

• fredraket

hey tamara,

als ik het goed begrijp ben je bang dat sommige gsm-shops niet te vertrouwen zijn?

ik zou me daar persoonlijk niet teveel zorgen over maken. als de gsm-shop een keurmerk heeft en er staan contact en adresgegevens op de site zit het wel goed.

verder kun je kijken of de websit uitgebreid en professioneel is. internet oplichters hebben vrijwel altijd slechte kleine sites of opereren op plaatsen als marktplaats.

verder zijn de mensen achter prijsvergelijkingssites zoals infoon ook niet gek. als zij slechte onbetrouwbare gsm-winkels op hun site zetten gaat dat tenkoste van de geloofwaardigheid van hun eigen site.

kortom maak je niet teveel zorgen en zoek gewoon lekker de beste aanbieding :)

• tamara1970

dank je wel voor je antwoord. Maar ben er toch nog niet geheel uit of deze mobiel het gaat worden. Ben al dagen aan het lezen naar verschillende samsungs en htc, gezien de nieuwste zoveel dingen hebben, waar ik totaal niet meer van op de hoogte ben, zit ook te kijken naar een toestel met wat gebruikersvriendelijkere dingen. Hij moet in ieder geval wel wi-fi hebben, een goede camera, een full touchscreen, duidelijk beeld hebben bij internet (kan op de samsung star mini maar slecht zien), hij moet bijvoorbeeld spelletjes kunnen downloaden, gewoon een toestel wat wat makkelijk in gebruik is. Ben de laatste paar jaar eigenlijk niet meer de mobiels gaan volgen, dus al die techniek is voor mij dus “nieuw” en ik ben toch bang dat ik dan de helft niet zal gebruiken of uberhaupt kunnen vinden, laat staan weten dat het er op zit. Nokia valt voor mij af, het wordt of een samsung of een HTC. Heb al verscheidene keren op infoon.nl en nieuwemobiel zitten kijken, om te vergelijken, maar kom er gewoon niet uit.

Heb me een galaxy ace aangeschaft :D