dank je wel voor je antwoord. Maar ben er toch nog niet geheel uit of deze mobiel het gaat worden. Ben al dagen aan het lezen naar verschillende samsungs en htc, gezien de nieuwste zoveel dingen hebben, waar ik totaal niet meer van op de hoogte ben, zit ook te kijken naar een toestel met wat gebruikersvriendelijkere dingen. Hij moet in ieder geval wel wi-fi hebben, een goede camera, een full touchscreen, duidelijk beeld hebben bij internet (kan op de samsung star mini maar slecht zien), hij moet bijvoorbeeld spelletjes kunnen downloaden, gewoon een toestel wat wat makkelijk in gebruik is. Ben de laatste paar jaar eigenlijk niet meer de mobiels gaan volgen, dus al die techniek is voor mij dus “nieuw” en ik ben toch bang dat ik dan de helft niet zal gebruiken of uberhaupt kunnen vinden, laat staan weten dat het er op zit. Nokia valt voor mij af, het wordt of een samsung of een HTC. Heb al verscheidene keren op infoon.nl en nieuwemobiel zitten kijken, om te vergelijken, maar kom er gewoon niet uit.
Heb me een galaxy ace aangeschaft